وضعیت عادی بیشتر شهرهای خوزستان پس از آبگرفتگی/ رفع مشکلات آب و برق

وضعیت عادی بیشتر شهرهای خوزستان پس از آبگرفتگی/ رفع مشکلات آب و برق

کوبار/خوزستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به آبگرفتگی مناطق شهری در پی بارندگی گفت: در حال حاضر شرایط بیشتر شهرهای استان خوزستان نسبتا عادی است و مشکلات برطرف شده است و محورهای اصلی باز هستند.

محمد خانچی در خصوص آخرین وضعیت مناطق دچار آبگرفتگی در پی بارندگی اخیر اظهار کرد: بارندگی های روزهای اخیر طراوت خوبی در شهرها ایجاد کرد و آب بیشتری در بسیاری از رودخانه ها جاری شد و دغدغه ذخیره سدها که یکی از نگرانی ها و دغدغه های جدی استان خوزستان بود را تا حدودی برطرف کرد. 

به گزارش کوبار، وی افزود: در حال حاضر شرایط بیشتر شهرهای استان خوزستان نسبتا عادی است و مشکلات برطرف شده است و محورهای اصلی باز هستند. چند نقطه ریزشی در برخی مناطق کوهستانی داشتیم که نیروهای راهداری بازگشایی کرده اند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر در اهواز، نقاطی از سه محله درگیر ماندآب هستند. با توجه به اینکه بارندگی زیاد و مستمر بود، حجم شبکه فاضلاب اشغال بود اما اکنون آب در بسیاری از مناطق فروکش کرده است. 

وی بیان کرد: اکنون شرکت های معین، بسیج، سپاه، نیروهای جهادی، مجموعه آبفا و شهرداری اهواز در حال فعالیت هستند تا بخش عمده آب معابر در این محلات را برطرف کنند. تلاش می شود اشکالات این مناطق در کوتاه ترین زمان رفع شود. 

خانچی گفت: به دلیل وزش باد همزمان با بارندگی در بخشی از شهرها مانند کارون و ایذه پایه های برق دچار شکستگی شدند که  سریعا مجموعه شرکت توزیع و برق منطقه ای با وجود بارندگی و ناایمن بودن شرایط، پایه ها را ترمیم کردند و شرایط برق در بیشتر مناطق پایدار شده است. 

وی که در یک بخش خبری تلویزیون صحبت می کرد، گفت: چالشی در بحث آب ایجاد شده بود که در این خصوص نیز آبرسانی یا تانکر انجام شده است. 

پایان خبر کوبار 

وضعیت عادی بیشتر شهرهای خوزستان پس از آبگرفتگی/ رفع مشکلات آب و برق

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت عادی بیشتر شهرهای خوزستان پس از آبگرفتگی/ رفع مشکلات آب و برق" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت عادی بیشتر شهرهای خوزستان پس از آبگرفتگی/ رفع مشکلات آب و برق"، کلیک کنید.