قیمت کرم ضد آفتاب رنگی لافارر برای پوست چرب

این محصولات در دسته بندی های مختلف برای انواع پوست مناسب هستند. رنگی، بی رنگ، با SPFهای بالا، با SPFهای پایین، آبرسان و بدون چربی! تنها کافی است بدانید که کدام کرم سازگاری بیشتری با شما دارد. هم آقایان و هم خانم های می توانند از ضدآفتاب های این برند استفاده نمایند. مدل های بی رنگ بیشتر برای آقایان و کرم های رنگی هم طبیعتا برای خانم ها ایده آل ترند.کیفیت ساخت این محصولات بالاست و ماندگاری بالایی روی پوست دارند.  مثلا مدل های کرمی آنها در مدت زمان طولانی روی پوست باقی می مانند و دچار ریختگی یا ماسیدگی نمی شوند.

قیمت کرم ضد آفتاب رنگی لافارر برای پوست چرب

حاوی عصاره های گیاهی همچون عصاره پاپایا، عصاره بیربری و عصاره آلویه ورا هستند.

محافظت از پوست

دارای خاصیت ضد حساسیت بوده و برای پوست های حساس قابل استفاده اند. مدل هایی که اختصاصا برای پوست خشک و حساس ساخته شده اند، عاری از مواد حساس کننده هستند و به همین دلیل هیچ ایرادی ندارد که از آنها برای پوست حساس استفاده کنید. شامپو هیرفرند باعث پرپشتی موهای شما میشود.

همه این کرم ها 40 میلی لیتر حجم دارند که در مقایسه با دیگر کرم های مشابه با 30 میل حجم، بیشتر است!

در مقایسه با ضدآفتاب های خارجی از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستد. علاوه بر اینها ماندگاری بالا نیز سبب شده است تا به یک گزینه اقتصادی برای قرار گرفتن در روتین پوستی تبدیل شوند.

اکثرا دارای خاصیت ضد پیری و آنتی اکسیدان می باشند و می توانند از بروز چروک های ناشی از رادیکال های آزاد و تابش مستقیم نور خورشید محافظت نمایند.

محافظت از پوست بسیار مهم و حیاتی است. یکی از مهم ترین دلایل ایجاد لک بر روی صورت، اشعه های UV هستند. این موضوع هم برای خانم ها و هم برای آقایان کاملا یکسان است. علاوه بر آن قرمز شدن پوست نیز از جمله عوارض نور خورشید می باشد. تحقیقات علمی نشان داده است که تابش مستقیم نور آفتاب به پوست صورت در طولانی مدت می تواند سرعت پیری پوست را افزایش دهد و باعث شود چروک های صورت زودتر بر روی چهره شما ظاهر شوند. اما خوشبختانه با تهیه این سری محصولات می توانید پوست خودتان را از این مشکلات حفظ نمایید و صورتی زیبا و بی ایراد داشته باشید.

ضد آفتاب های لافارر باعث می شوند تا پوست صورت شما از آسیب های جدی که به علت تابش مستقیم خورشید، به وجود می آیند حفظ شود و سالم و زیبا بماند. آیا می دانید که اشعه های UV یکی از اصلی ترین دلایل پیری پوست هستند و حتی در برخی موارد می توانند باعث بروز بیماری های بسیار خطرناک شوند؟ این نشان می دهد که مراقبت از پوست چقدر مهم و حیاتی است.

در واقع خورشید به عنوان نعمت بزرگ خداوند، همواره زندگی بخش بوده اما باقی ماندن بیش از اندازه در معرض آن می تواند آسیب های جدی به پوست برساند و این تنها به پوست صورت محدود نمی شود بلکه پوست دست، گردن، پا و بدن نیز آسیب پذیر هستند اما از آنجا که صورت در معرض بیشتری قرار دارد، مراقبت از آن با یک کرم قوی ضروری است. به خصوص اگر شغل شما باعث می شود تا بیشتر در محیط های روباز بمانید. این موضوع برای افرادی که پوست حساسی دارند شایع تر و الزامی تر است.

سبک و فاقد چربی!

جلوگیری از براق شدن پوست: این کرم ها باعث نمی شوند که پوست شما بعد از استفاده از آنها براق و چرب به نظر برسد. این نوع ضدآفتاب ها بافت سبک و مات دارند و به راحتی جذب پوست می شوند. اگر از مدل های مخصوص پوست چرب استفاده کنید، این خاصیت به کمک شما خواهد آمد تا از شر براقیت پوست خلاص شوید و پوستی مات (طبیعی) و زیبا داشته باشید. محلول بیز برای ریزش مو باعث ضخیم تر شدن موها و کمک به حالت پذیری و درخشش آنها میشود.

کاهش ریسک ایجاد جوش و آکنه: کرم های فاقد چربی مانع از انسداد منافذ پوست و تشکیل کمدون می شوند. ضد آفتاب لافارر به تعادل چربی پوست کمک می کنند و باعث تحریک یا التهاب پوست نمی شوند. این محصول یکی از بهترین ضد آفتاب های داخلی است که برای پوست های چرب و جوش دار ساخته شده. دارای بافت سبک و فاقد چربی است و حاوی مواد مرطوب کننده، التیام بخش و ضد التهاب است. این ضد آفتاب با جلوگیری از انسداد منافذ پوست و تحریک غدد چربی، می تواند به درمان جوش های صورت کمک کند.

شما نیز اگر بافت سبک و بدون چسبندگی (مخصوصا در مدل های رنگی) برایتان مهم است بهتر است به سراغ تهیه این کرم ها بروید و شماره ای که مناسب پوست شماست را تهیه نمایید. هومهر نیز در داخل صفحه محصول، همه شماره ها را نقد و بررسی کرده تا ضمن آشنایی بیشتر با خصوصیات کرم، خرید مطمین تر و دقیق تری داشته باشید.

ضد آفتاب لافارر

با توجه به دلایلی که ذکر شد، پاسخ کاملا مثبت است. این دسته بندی قطعا مهم ترین و پرفروش ترین لاین است که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. تمامی این دسته از محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای خواص جانبی همچون خواص ضد لک یا ضد جوش هستند. دقیقا به همین دلیل است که پوست های چرب (مستعد جوش) و حتی پوست های لک دار (مستعد لک دار) به سمت استفاده از این سری از آنها جذب می شوند.

علاوه بر اینها، طبق نظرسنجی هایی که از مصرف کنندگان این محصولات انجام شده است، اکثرا از در طول دوره استفاده خود رضایت کامل را داشته و حتی مایل به خرید دوباره و استفاده مداوم از این محصول بوده اند.

ویژگی بسیار مهم و حیاتی

رضایت مشتریان ، کیفیت و دوام، سه ویژگی ممتاز این کرم ها هستند، سه ویژگی بسیار مهم و حیاتی که باعث می شوند شما نیز به سمت خرید آنها کشیده شوید. 3 ویژگی که هر ضدآفتاب مرغوبی باید داشته باشد تا به یک محصول ایده آل تبدیل شود. با یکبار استفاده از بوتاکس گاتیو نتیجه عالی خواهید گرفت.

در بازار ضدآفتاب های داخلی، می توانیم ضدآفتاب های لافارر را جزء پرفروش ترین ها و پرمتقاضی ترین محصولات نام ببریم. همین موضوع سبب شده است تا هومهر نیز به طور دایم، موجودی این دسته بندی را برای خرید شما تمدید نماید.

تحلیلی بر ترکیبات سازنده

ترکیبات مغذی همچون عصاره شیرین بیان و ترکیبات ضد خشکی مانند هیالورونیک اسید و گلیسیرین نیز به وفور در ساخت این محصولات پوستی استفاده می شوند. اوره نیز ترکیب دیگری است که در اکثر این کرمها وجود دارد، اوره می تواند به برای نرم کردن و مرطوب کردن پوست های خشک و حساس بسیار مناسب باشد، به همین دلیل در مدل های مخصوص پوست خشک گنجانده شده است. به طور کلی در صفحه هر محصول، علاوه بر قیمت ضد آفتاب لافارر ، لیست ترکیبات ان درج شده است که شما می توانید با سرزدن به محصول دلخواه، از تمامی ترکیبات سازنده آن اطمینان حاصل نمایید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قیمت کرم ضد آفتاب رنگی لافارر برای پوست چرب" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قیمت کرم ضد آفتاب رنگی لافارر برای پوست چرب"، کلیک کنید.