طریقه مصرف پودر قارچ گانودرما

یک تا سه گرم قارچ خشک در روز (یک قاشق غذاخوری) از قارچ تهیه شده از ما. میزان مصرف به شرایط فیزیکی فرد بستگی دارد. برای شروع با یک گرم شروع کرده و بتدریج مقدار آن را افزایش دهید.  نکته مهم در ارتباط با درمان با قارچ های دارویی:  تاثیر قارچ ها سریع نبوده و به تدریج طی 3 تا 6 ماه و حتی تا یک سال می باشد. خرید گانودرما.نحوه مصرف قارچ گانودرما:جوشاندن یک قاشق غذاخوری پودر و نوشیدن عصاره آن به میزان یک یا دو فنجان در روز 2-اضافه کردن یک قاشق غذاخوری از پودر به همه غذاهای روزانه در حین پخت. روش جوشاندن بیش از دو هزار سال است که برای مصرف این قارچ استفاده می شود. با یک جستجوی ساده می توانید به فیلم های آموزشی مصرف آن در یوتیوب دستی یابید.

طریقه مصرف پودر قارچ گانودرما

راهنمای تهیه عصاره گانودرما

روش اول: به میزان لازم، مثلا یک یا دو گرم از پودر را حداقل نیم و حداکثر 3 ساعت با حرارت ملایم بجوشانید و سپس درون فلاسک بریزید و طی یک یا دو روز، آن را مصرف کنید.  میزان آب مهم نبوده و بستگی به مدت زمان جوشاندن و یا میزان مصرف روزانه شما دارد. در زمان جوشاندن می توان به آن آب اضافه کرد . در صورتی که طبع بدن یا طبع معده شما سرد است می توانید در زمان انتقال به فلاسک، مقداری زنجبیل یا دارچین اضافه کرده و یا در زمان مصرف به آن عسل بیفزاید.یکی از خواص قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی تقویت سیستم ایمنی بدن است که همین امر باعث از بین رفتن زگیل تناسلی میشود .

راه ساده و سریع برای کسانی که زمان آماده کردن روزانه را ندارند

میتوانید مقدار لازم برای ده روز خود را درست و در قالب های یخ در فریزر نگهداری کرده و روزانه یک دهم آن را (یک یا دو قالب) پس از آب شدن یا رقیق کردن با آب گرم مصرف نمایید. پلی ساکارید های دارویی قارچ تا 100درجه بالای صفر یعنی جوشاندن و زیر صفر یعنی یخ زدن  آسیبی نمی بینند. لذا نگران از دست رفتن خواص ان نباشید. تنها مورد مهم، مصرف آسان و پیوسته ان است. روش دوم: شب قبل از مصرف، مقدار دو گرم از پودر قارچ را به همراه دو لیوان آب جوش داخل فلاسک کوچکی ریخته و آنرا طی روز بعد مصرف نمایید.

قهوه گانودرما ترک اعتیاد به عنوان یک گزینه سالم و مفید برای افرادی که به اعتیاد مبتلا هستند، کمک می کند. در صورت استفاده از دوز بالای این قارچ عوارضی چون خشکی دهان، گلو و پوست، خارش در ناحیه بینی، سوزش سر دل بدلیل سردی قارچ، خونریزی بینی و جوش های پوستی گزارش شده است. در این صورت، مصرف آنرا به مدت ده روز تا رفع علایم آلرژی قطع نموده و سپس با دوز نصف و یا کمتر شروع نمایید و به همراه ادویه هایی نظیر زنجبیل دارچین و عسل مصرف نمایید.بدلیل رقیق کردن خون، در صورت پیش رو داشتن عمل جراحی، ده روز قبل از آن تاریخ از مصرف این قارچ به دلیل خونریزی در حین عمل خودداری نمایید. در افرادی که از دارو های کاهش فشار و یا رقیق کننده خون استفاده میکنند قبل از مصرف با کارشناس ما مشورت نمایید.

تقویت سیستم ایمنی: قارچ گانودرما معتقد به تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و می تواند در مقابله با عفونت ها و بیماری ها کمک کند.تاثیرات ضداکسیدانی: مواد موجود در قارچ گانودرما ممکن است به عنوان آنتی اکسیدان ها عمل کرده و در مقابله با آسیب های اکسیداتیو در بدن کمک کنند.اثرات مثبت بر سلامت قلب: برخی تحقیقات نشان داده اند که مصرف قارچ گانودرما ممکن است به سلامت قلب و عروق کمک کند و فشار خون را کاهش دهد.هرچند قارچ گانودرما دارای خواص متعددی است، اما استفاده از آن باید با دقت و مشورت با یک پزشک یا متخصص مناسب انجام شود. همچنین، مهم است که محصولات قارچ گانودرما از منابع معتبر و معتبر تهیه شوند تا کیفیت و ایمنی آنها تضمین شود

انواع مختلفی از ویروس HPVوجود دارد و در صد کمی از آنها می توانند منجر به ابتلا به سرطان شودن و همه انواع ویروسHPV خطرناک نیستند.اما برای درمان آن نیاز است تا اقدامات لازم صورت گیرد.علاوه بر این زیبایی ناحیه تناسلی برای هر فرد بسیار مهم است.زگیل تناسلی یک بیماری است که بسیار خوش خیم است و به راحتی درمان می شود.یکی از بهترین راهها برای درمان زگیل تناسلی استفاده از قارچ گانودرما می باشد که تحقیقات زیادی روی درمان زگیل تناسلی یا اچ پی وی توسط قارچ گانودرما صورت گرفته است و نتایج شگفت انگیزی در خصوص درمان این بیماری توسط طب سنتی شرقی منتشر شده است .

مظالعات نشان میدهد که نوشیدن قهوه برای دیر انزالی موثر است و مصرف متعادل آن به عنوان یکی از راهکارهای کمکی در مقابله با دیر انزالی مورد استفاده قرار گیرد. در صورتی که سن بیمار بیش از 60 سال باشد قبل از استفاده با کارشناسان ما مشورت نمایید. افرادی که دارای عضو پیوندی هستند مجاز به مصرف قارچ های دارویی نیستند.ویروس که از عفونت های شایع ویروسی به شمار می رود عامل بروز زگیل تناسلی می باشد.همه انواع زگیل های تناسلی خطرناک نیستند اما این ویروس ها چنانچه درمان نشوند در بیشتر موارد می توانند تکثیر پیدا کنند و یا بزرگتر شوند.در واقع با انتقال این ویروس پاپیلوم انسانی است که ایجاد عفونت کرده و به شکل زگیل تناسلی خود را نشان می دهد.این ویروس از طریق رابطه جنسی منتقل می شود و هم آقایان و هم بانوان می توانند به آن مبتلا شوند .

قارچ گانودرما:قارچ گانودرما، که به نام “رشاد” یا “لینچزی” نیز شناخته می شود، یک نوع قارچ است که در انواع مختلف در سراسر جهان یافت می شود. این قارچ در آسیا، به خصوص در چین، به عنوان یک داروی گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد و در سال های اخیر به عنوان یک مکمل غذایی و دارویی طبیعی در سراسر جهان محبوبیت یافته است..قارچ گانودرما به عنوان یک قارچ سمی نشناخته می شود و دارای خواص بهداشتی متعددی است. گانودرما نام یک قارچ دارویی و مکمل غذایی ارزشمند میباشد که به دلیل ترکیبات فعال فراوانی که دارد امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه به صورت قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ، توسط شرکت دکتر بیز تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد.

قهوه سوپریم یا کافه سوپریم گانودرما و سایر محصولات دکتر بیز، داراری کیفیت صادراتی بوده و همچنین موفق به اخذ گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی شده اند که نشانه کیفیت آنهاست و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند. خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز فقط به طور مستقیم از شرکت دکتر بیز امکان پذیر می باشد و فروش آن در سایت هایی نظیر مجله کوبار، ترب و … ممنوع می باشد و نباید عرضه شود. هم اکنون شما می توانید این محصول را تازه و مستقیم و به قیمت کارخانه از همین سایت که نمایندگی قهوه گانودرما را در اختیار دارد، خریداری نمایید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طریقه مصرف پودر قارچ گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طریقه مصرف پودر قارچ گانودرما"، کلیک کنید.