بهره مندی 630 نفر از امکانات اسکان دانشگاه آزاد قم در دهه نخست تعطیلات نوروز

بهره مندی 630 نفر از امکانات اسکان دانشگاه آزاد قم در دهه نخست تعطیلات نوروز

مدیر امور اداری و دبیررفاهی دانشگاه آزاد اسلامی قم از بهره مندی 630 نفر شب در قالب 82 خانوار از ستاد اسکان این واحد دانشگاهی خبر داد.

امیر عباس سحری، مدیر امور اداری و دبیر رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری کوبار قم با ارایه گزارشی از فعالیت ستاد اسکان نوروزی این واحد دانشگاهی در دهه نخست تعطیلات نوروزی 1403 با اشاره به اینکه نخستین میهمان نوروزی 24 اسفند ماه در واحد قم پذیرش گرفتند، اظهار کرد: از نخستین روز فعالیت ستاد اسکان نوروزی واحد قم تا چهارم فروردین سال جاری تعداد 82 نفر از همکاران خانواده دانشگاه آزاد اسلامی به مدت 630 نفر شب در مجموعه رفاهی واحد قم اسکان داده شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون 415 نفر از خدمات رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی قم استفاده کرده اند، افزود: ستاد اسکان نوروزی مستقر در این واحد دانشگاهی با 19 اتاق خوابگاهی و 6 اتاق رزرو برای مواقع اضطراری آماده خدمات رسانی به خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.

امکانات رفاهی موجود در ستاد اسکان نوروزی واحد قم

دبیر رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی قم با اشاره به امکانات رفاهی موجود در ستاد اسکان نوروزی این واحد دانشگاهی توضیح داد: به منظور رفاه حال دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی که زایر حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها هستند امکاناتی از قبیل تخت خواب، تشک، پتو، بالشت، یخچال، آب شیرین تصفیه شده، ماشین لباسشویی، اجاق گاز و … برای میهمانان این واحد دانشگاهی در نظر گرفته شده است.

بهره مندی 630 نفر از امکانات اسکان دانشگاه آزاد قم در دهه نخست تعطیلات نوروز

سحری گفت: برای رفاه حال خانواده های ساکن در ستاداسکان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با پیمانکار سلف سرویس دانشگاه هماهنگ شده در صورت درخواست ناهار و شام توسط میهمانان در اسرع وقت خدمات رسانی انجام شود. تیم ستاد اسکان نوروزی واحد قم در همه ساعات شبانه روز برای پاسخگویی و حفظ امنیت و همچنین تسهیل تردد میهمانان در ساعات مختلف شبانه روز به حرم مطهر آماده خدمات رسانی هستند.

وی از ادامه فرایند خدمات رسانی شبانه روزی ستاد اسکان نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم تا 13 فروردین سال جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی صورت گرفته بتوانند همه میهمانان مراجعه کننده به مجموعه رفاهی واحد قم پذیرش دهند.

دبیر رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی قم از همه اعضای تیم ستاد اسکان نوروزی واحد قم و همکاران حفاظت فیزیکی که به صورت شبانه روزی به جامعه دانشگاهی میهمان واحد قم خدمات رسانی کردند، تشکر کرد.

بهره مندی 630 نفر از امکانات اسکان دانشگاه آزاد قم در دهه نخست تعطیلات نوروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهره مندی 630 نفر از امکانات اسکان دانشگاه آزاد قم در دهه نخست تعطیلات نوروز" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهره مندی 630 نفر از امکانات اسکان دانشگاه آزاد قم در دهه نخست تعطیلات نوروز"، کلیک کنید.