۶۰ درصد مراجعان بیمارستان ام‌البنین(س)، اتباع هستند

۶۰ درصد مراجعان بیمارستان ام‌البنین(س)، اتباع هستند

به گزارش کوبار از خراسان، ناهید صاحبدل‌فر در گفتگویی با بیان اینکه میزان پذیرش بیماران غیرایرانی در این مرکز درمانی افزایش قابل توجهی یافته است، اظهارکرد: اکنون ۶۰ درصد مراجعان مربوط به زنان گردشگران سلامت بوده که شهر امام هشتم(ع) را برای تولد فرزندشان انتخاب نموده‌اند.

وی گفت: بیشتر این بیماران غیر ایرانی از کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان بودند و با توجه به توسعه همکاری‌ها با کشورهای مختلف، آماده پذیرش این بیماران هستیم.

صاحبدل‌فر افزود: با توجه به فرهنگ‌سازی صورت گرفته در حوزه جوانی جمعیت، رشد خوبی در میزان موالید در بیمارستان حضرت ام‌البنین(س) مشهد صورت گرفته و این مرکز درمانی در میان بیمارستان‌های دانشگاهی شرق کشور رتبه نخست و در میان بیمارستان‌های دانشگاهی سطح کشور در رتبه سوم قرار دارد.

رئیس بیمارستان حضرت ام‌البنین(س) مشهد با بیان اینکه ه‌ طور متوسط در ماه ۶۰۰ نوزاد در این مرکز درمانی متولد می‌شوند که دو مورد از آن‌ها دوقلو یا چندقلو هستند، تصریح کرد: ماهانه یک هزار و ۵۰ مورد خدمت سرپایی و بستری در حوزه زنان در بیمارستان ام البنین مشهد ارائه می‌شود؛ در این مرکز درمانی در ماه بیش از ۶۰۰ خدمت بستری در حوزه زایمان و نزدیک به ۵۰ خدمت در سایر حوزه‌های زنان و بیش از ۴۰۰ خدمت در حوزه سرپایی به بانوان ارائه می‌شود.

صاحبدل‌فر ادامه داد: ۷۰ درصد مراجعان به این مرکز درمانی به صورت مستقیم و ۳۰ درصد دیگر موارد انتقالی با اورژانس ۱۱۵ است.

وی بیان کرد: بیمارستان حضرت ام‌البنین(س) در حوزه‌های زایمان سزارین و طبیعی با تأکید بر ترویج زایمان طبیعی، نوزادان، عمل‌های مربوط به «هیسترکتومی» ( برداشتن رحم) و همچنین اقدامات تشخیصی در حوزه سرطان‌های زنان فعال است.

رئیس بیمارستان تخصصی زنان و زایمان حضرت ام‌البنین(س) با اشاره به برنامه‌های این بیمارستان در هفته ملی سلامت زنان (۲۴ تا ۳۰ مهرماه) ادامه داد: در این هفته ضمن چکاب کامل پرسنل، خدمات و آموزش‌های رایگان در حوزه سلامت برای بیماران و همراهان ارائه شد، تشویق مادران به فرزندآوری، شیردهی و اقدامات پیشگیرانه از دیگر آموزش ها در این راستا بوده است.

46

۶۰ درصد مراجعان بیمارستان ام‌البنین(س)، اتباع هستند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۶۰ درصد مراجعان بیمارستان ام‌البنین(س)، اتباع هستند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۶۰ درصد مراجعان بیمارستان ام‌البنین(س)، اتباع هستند"، کلیک کنید.