تأیید ۱۷۰۰ راننده پایتخت در سامانه سپند برای ارائه خدمات سرویس مدارس

تأیید ۱۷۰۰ راننده پایتخت در سامانه سپند برای ارائه خدمات سرویس مدارس

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از تأیید ۱۷۰۰ راننده در تهران برای ارائه خدمات سرویس مدارس در سامانه سپند خبر داد.

به گزارش کوبار، شادی مالکی در جلسه شورای ترافیک شهرستان تهران در تشریح اقدامات سازمان تاکسیرانی شهر تهران برای بازگشایی مدارس، گفت: برای سامانه سپند که ویژه سرویس مدارس است امسال ۱۸۶ شرکت متقاضی ارائه خدمات در تهران بودند که از این تعداد ۷۵ شرکت تأیید شدند و ۱۸۰۰ راننده در سامانه ثبت‌نام کردند که ۱۷۰۰ راننده مورد تأیید قرار گرفتند.

وی افزود: با توجه به تعاملی که با بسیاری از مدارس داشتیم تخصیص‌ها در حوزه سرویس مدارس انجام شده و لیست پیمانکاران مجاز به آموزش و پرورش ارائه شده و آنها نیز این لیست را به مناطق خود ابلاغ کردند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران ادامه داد: در حوزه سرویس مدارس دو بستر رسمی و غیررسمی برای ارائه خدمات وجود دارد که بستر رسمی از طریق سامانه سپند و بستر غیررسمی توسط پیمانکارانی است که به صورت آزاد در این حوزه کار می‌کنند. در سال‌های گذشته مقرر شد پیمانکارانی که در بستر آزاد کار می‌کنند حتما راننده و خودروهای خود را باید در سامانه سپند ثبت‌نام کنند تا هم نرخ مصوب شورا برای سرویس مدارس رعایت شود و هم برچسب برای این دسته از پیمانکاران صادر شود تا به تبع آن پلیس راهور نیز بتواند برای رانندگانی که خارج از این بستر کار می‌کنند، اعمال قانون انجام دهد.

مالکی تأکید کرد: برای آن دسته از اولیایی که تخصیص برای آنها در بستر سپند انجام نشده است پیامکی ارسال شده تا با مراجعه به مدرسه از خدمات سرویس مدارس در بستر سامانه سپند استفاده کنند.

پایان خبر کوبار

تأیید ۱۷۰۰ راننده پایتخت در سامانه سپند برای ارائه خدمات سرویس مدارس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تأیید ۱۷۰۰ راننده پایتخت در سامانه سپند برای ارائه خدمات سرویس مدارس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تأیید ۱۷۰۰ راننده پایتخت در سامانه سپند برای ارائه خدمات سرویس مدارس"، کلیک کنید.