اداره‌کل راه و شهرسازی زنجان مجوزی برای واگذاری زمین رایگان ۱۰۰۰ متری در ابهر نداده است 

اداره‌کل راه و شهرسازی زنجان مجوزی برای واگذاری زمین رایگان ۱۰۰۰ متری در ابهر نداده است 

کوبار/زنجان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه، گفت: اخیراً کلیپی با مضمون واگذاری زمین‌هایی با قطعات ۱۰۰۰ متر و به صورت رایگان در فضای مجازی تهیه و پخش شده است که این امر دروغ و قاطعانه از سوی اداره راه و شهرسازی تکذیب می‌شود.

به گزارش کوبار و نقل از روابط عمومی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، حمیدرضا سرداریان با اشاره به انتشار کلیپ مبنی بر واگذاری قطعات زمین رایگان به مساحت ۱۰۰۰ متری در شهرستان ابهر، اظهار کرد: متأسفانه این افراد در کلیپ اذعان دارند که تاییدیه این شهرک أخذ شده و واگذاری به زودی انجام می‌شود که این ادعاها اصلاً درست نیست و کاملا کذب است.

وی ابراز کرد: جلسه‌ای به درخواست فرماندار ابهر برگزار شده بود و موضوع «زیست شهر مولد» مطرح شده، ولی روند ساخت شهرک مسکونی مراحلی دارد و حتماً باید مراحل لازم طی شده و تاییدیه، نوع درجه خاک زمین أخذ شود و همچنین امکان‌سنجی لازم صورت گیرد که پروسه طولانی دارد و تمامی این موارد در جلسه مطرح شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه، گفت: در این راستا با توجه به مأموریتی که به اداره راه و شهرسازی این شهرستان داده شد و در راستای اهداف این اداره برای اجرای طرحهای حمایتی دولت ما به دنبال اخذ مجوز شهرکی در محدوده سه شهرستان هستیم و با توجه به امکان‌سنجی که برای زمین‌ها انجام شد، به دنبال جانمایی مناسب برای ایجاد شهرک منفصل هستیم.

سرداریان تاکید کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان به هیچ عنوان مجوزی مبنی بر واگذاری زمین رایگان ۱۰۰۰ متری را نداده وانتشار این خبر به صورت سرخود و بدون اطلاع اداره راه و شهرسازی انجام شده است.

وی افزود: اداره‌کل راه و شهرسازی استان مسئولیتی در این قبال نداشته و موافق پخش این کلیپ و این نوع فعالیت نیست و این موضوع ارتباطی به راه و شهرسازی استان ندارد.

سرداریان گفت: تمامی اطلاعرسانی این اداره از طریق روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی، سایت‌ها و سامانه‌های مخصوص به خود انجام می‌شود و تمامی اخبار غیر از این درگاه‌ها مورد تایید این اداره نیست.

پایان خبر کوبار

اداره‌کل راه و شهرسازی زنجان مجوزی برای واگذاری زمین رایگان ۱۰۰۰ متری در ابهر نداده است 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اداره‌کل راه و شهرسازی زنجان مجوزی برای واگذاری زمین رایگان ۱۰۰۰ متری در ابهر نداده است " هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اداره‌کل راه و شهرسازی زنجان مجوزی برای واگذاری زمین رایگان ۱۰۰۰ متری در ابهر نداده است "، کلیک کنید.