نمایندگی نیوفلکس پوش فیت فاضلابی گیتی پسند بالاترین درصد تخفیف

تخفیف ویژه بالاترین تخفیف کارخانه پایپ تهران همراه با پیش فاکتور آنی و ارسال رایگان به تمام کشور (بالاترین درصد تخفیف کارخانه)

لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس به سه  صورت نیوفلکس (سایلنت-معمولی) (لوله پوش فیت بی صدا) و لوله پوش فیت نیوفلکس گروه B  و لوله نیوفلکس گروه BD تولید میگردند (B-BD-SILENT) و در سایزهای 50 الی 160 میلیمتر در سه مقطع ذکر شده تولید و قابل ارایه میباشند که در این میان انواع سایلنت و گروه  B  پرمصرفترین دسته به شمار میروند که هر دو گروه جهت مصارف فاضلابی به کار میروند و گروه B عموما جهت مصارف ونت و یا ناودانی استفاده میگردند و از فروش و مصرف نسبتا کمتری در مقایسه با دو گروه سایلنت و گروه B برخوردارند.

مشخصات تماس با کارشناسان پایپ تهران

پایپ تهران به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های بازرگانی کشور از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را با هدف تأمین، تجهیزات و تاسیسات صنعتی و ساختمانی آغاز نمود و در بیش از دو دهه فعالیت خود توانست بخش وسیعی از نیازمندی‌های صنایع مختلف کشور از قبيل صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی ساختمان، صنایع غذایی

آدرس تهران ،چهار راه گلوبندک خیام شمالی روبروی دادگاه جرائم اقتصادی پلاک928 (بازار تهران)
تلفن1 2155699825
تلفن2 2155699826
تلفن3 2155610448
تلفن4 2155610449

 

نمایندگی نیوفلکس پوش فیت فاضلابی گیتی پسند بالاترین درصد تخفیف

مزایا (سایلنت و معمولی)

– مانع از انتقال آتش می شود (دارای مواد ضد حریق)

– سرعت و سهولت در نصب و اجرا

– بدون نیاز به چسب و حرارت (مانند لوله های پلی اتیلن PE) وزن سبک و سهولت در حمل و نقل

– آب بندی کامل و مطمین،   – مقاومت حرارتی بالا

– مقاوم در مقابل مواد شیمیایی براساس استاندارد DIN8078

– دارای سطح بسیار صاف و صیقلی و عدم وجود برجستگی های اضافی (لبه های حاصل از جوش دادن)

– سهولت در اجرای سیستم ونت

انواع لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس

لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس در قالب سه نوع مختلف زیر محصولات خود را تولید می کنند؛

  • لوله اتصالات پوش فیت نیوفلکس گروه B
  • لوله اتصالات پوش فیت نیوفلکس گروه BD
  • لوله اتصالات پوش فیت سایلنت نیوفلکس

لوله و اتصالاتی که در گروه B پوش فیت نیوفلکس قرار می گیرند به اصلاح در لوله کشی رو کار مورد استفاده قرار می گیرند . این محوصل طوسی رنگ و درپوشی به رنگ مشکی دارند.

لوله و اتصالاتی که در گروه BD پوش فیت نیوفلکس قرار می گیرند مورد تایید ناظران اداره آب و فاضلاب بوده و به اصطلاح توکار استفاده می شوند . این محوصلات طوسی رنگ بوده و درپوش زرد رنگ دارند . همچنین پر مصرف ترین گروه پوش فیت ها هستند.

لوله و اتصالات پوش فیت سایلنت نیوفلکس به دلیل این که به علت نوع خاص تولیداشان عملکردی مفید در زمینه کاهش صدای جریان عبوری از خطوط لوله کشی را دارند به پوش فیت سایلنت معروف شدند که سفید رنگ هستند.

عمر مفید لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس در حدود 100 سال است.

لوله های پوش فیت نیوفلکس به جهت سهولت در اجرا ، علاوه بر سایزبندی مختلف در طول های متفاوتی از 15 سانتی متر تا 3 متری به صورت یکسر سوکت و دوسر سوکت تولید می شوند.

لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس در سایزهای مختلفی از 50 میلی متر تا 160 میلی متر تولید می شوند. این شرکت علاوه بر لوله و اتصالات در زمینه تولید بست های مورد نیاز پوش فیت در هنگام اجرا همچون بست آویز و بست رایزر فعالیت می نماید.

لیست قیمت لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس در مقایسه با کیفیت محصول تولیدی و دیگر انواع برندهای فعال در این زمینه بسیار منطقی و مقرون به صرفه است.

لوله پوشفیت نیوفلکس سایلنت

لوله پوشفیت نیوفلکس سایلنت در دو نوع یک سر سوکت و دو سر سوکت تولید می شود. لوله های پوش فیت نیوفلکس در دو رده کاربردی BD (جهت نصب در زیر کار یا مدفون درخاک) و در طبقات ساختمان و با درپوش زرد رنگ و در رده کاربردی B جهت نصب در طبقات ساختمان و با درپوش مشکی تولید می شود. وجود خط راهنما در تمام لوله و اتصالات فاضلابی پوشفیت سایلنت جهت اتصال صحیح به یکدیگر، نشان استاندارد و نیز سایز، قطر لوله بر روی تمامی محصولات فاضلابی سایلنت شرکت مونا پلیمر اسپادانا هک شده است.

سیستم جدید فاضلاب ساختمانی پوشفیت نیوفلکس سایلنت به دلیل ساختار، طراحی و خصوصیات پلیمری به کار رفته در آن قادر است صدای ناشی از عبور جریان سیال را در سیستم جذب و در نتیجه در شرایط استاندارد از انتقال صدا به فضای داخل ساختمان تا حد زیادی جلوگیری نماید. لایه میانی که بیشترین نقش جذب صدا را دارا می باشد از تکنولوژی خاصی در آن استفاده شده است که این لوله را به عنوان عایقی قدرتمند در جذب صدا نموده است.

لوله و اتصالات نیوفلکس سایلنت مطابق استاندارد DIN19560 – 10 برای مصرف در سیستم فاضلاب ساختمانی که مقاوم در برابر گرما (HT) می باشد، تولید شده است. لوله و اتصالات پوشفیت نیوفلکس در دو تیپ معمولی و سایلنت در سایزهای مشترک تولید می گردد. حداقل سایز تولیدی لوله های نیوفلکس سایلنت با قطر 50 میلیمتر و حداکثر سایز آن 160 میلیمتر می باشد.

طول این لوله ها (150 میلیمتر) 15 سانتیمتر، (250 میلیمتر) 25 سانتیمتر، (500 میلیمتر) 50 سانتیمتر، 1متر، 2متر و 3متر می باشد. لوله پوش فیت سایلنت به یک لایه میانی از جنس آلومینیوم مجهز شده اند که وجود این لایه مانع از انتقال صدا از ساختمان به لوله و بلعکس می شود و 99 درصد دی سی بل از صدای فاضلاب کاسته می شود.

مشخصات لوله پوشفیت نیوفلکس سایلنت

    موارد استفاده: سیستم فاضلابی پوشفیت نیوفلکس سایلنت انتخابی مناسب برای هتل ها، بیمارستانها، کتابخانه ها، مراکز ضبط صدا و صداگذاری، ساختمان های مسکونی و ادرای و هرکجا که به آرامش بیشتری نیاز هست، می باشد.

  • نام شرکت: شرکت مونا پلیمر اسپادانا از مجموعه کارخانجات گروه صنایع گیتی پسند
  • ساخت کشور: ایران
  • گواهینامه ها: گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی
  • رنگ: mid-gray RAL7037
  • جنس: پلی وینیل کلرید سخت (U-PVC)
  • نقطه اشتعال: دارای مواد ضد حریق
  • ضریب زبری (mm): 0.007
  • ضریب انتقال حرارت (W/mk): 0.23
  • ضریب انبساط طولی (m/mk): 0.00015
  • محدوده (PH): 2 -12
  • ضریب انعطاف پذیری (N/mm2): 1200
  • در صد طویل شدگی: 8
  • تنش تسلیم (N/mm2): 21
  • انبارداری: برای نگهداری از لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس به یک انبار مناسب در نزدیکی و یا در محل کارگاه، نیاز است. ضمن اینکه انبار باید دارای سطح صاف و مسطح باشد که امکان ایجاد هرگونه آسیب و خط و خش را از بین ببرد.
  • دستگاه مورد نیاز: دستگاه برش لوله های پوشفیت نیوفلکس

مزایای پوش فیت نیوفلکس

در روند تولید انواع لوله و اتصالات پوش فیت نیوفلکس از مواد ضد حریق استفاده می شود که مانع از انتقال هرگونه آتش هستند؛ از آنجا که نصب و اجرای این محصولات به آسانی انجام می گردد و نیاز به چسب و حرارت و همچنین جوش دادن نیست، بدون حضور متخصصین حرفه ای هم امکان استفاده از این محصولات وجود دارد.

در واقع پوش فیت نیوفلکس دارای وزن بسیار سبک که هزینه حمل و نقل و جابجایی آن نیز مناسب می باشد. از مهم ترین مزایای پوش فیت نیوفلکس می توان به آب بندی کامل و مطمین این محصولات اشاره کرد که نسبت به سایر محصولات موجود در بازار مانند لوله پلیکا از امنیت بیشتری برخوردار است.

لوله و اتصالات در دو مدل یک سر سوکت و دو سر سوکت تولید می گردد که از هرکدام آنها می توان به آسانی در طبقات ساختمان به کار برد.

مهمترین ویژگی نیوفلکس لوله فاضلابی

سیستم لوله کشی نیوفلکس جهت اتصال لوله ها به یکدیگر، تغییر جهت دادن مسیر لوله کشی و تبدیل سایز لوله ها از پوش فیت نیوفلکس استفاده زیادی می شود. به آسانی می توان از نیوفلکس لوله فاضلابی در سیستم های مهمی مانند هتل ها، بیمارستان ها، کتابخانه ها، ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و بسیاری از موارد دیگر که نیاز به ایجاد آرامش هست استفاده کرد.

به طور کلی ویژگی های لوله فاضلابی سایلنت بسیار زیاد می باشند که در اینجا به برخی از بارزترین آنها اشاره می شود:

  • طول عمر بالا
  • مقاومت فیزیکی و شیمیایی در برابر هرگونه ضربه
  • توانایی جلوگیری از ایجاد صدا و انتقال آن به فضای داخلی
  • ایجاد مقاومت بالا در شرایط لرزش و نشست ساختمان
  • امکان نصب آسان و حمل و نقل ساده
  • امکان صرفه جویی در زمان و هزینه ها
  • وجود سطوح داخلی صاف و عدم انسداد لوله

ویژگی های خاصی که در محصولات نیوفلکس وجود دارد، سبب شده تا به آسانی از این نوع لوله تا دمای 90 درجه استفاده شود، توجه داشته باشید که به هیچ عنوان برای انتقال مواد نفتی با دمای بالاتر از 95 درجه نباید از این نوع لوله ها استفاده کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایندگی نیوفلکس پوش فیت فاضلابی گیتی پسند بالاترین درصد تخفیف" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایندگی نیوفلکس پوش فیت فاضلابی گیتی پسند بالاترین درصد تخفیف"، کلیک کنید.