تمامی ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات اتخاذ شود – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان

تمامی ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات اتخاذ شود - خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار کوبار، محمد حسین محبیان عصر یکشنبه در جلسه با شهرداران شهرستان بیجار ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور فقید و همراهانشان اظهار کرد: ضایعه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان غیر قابل جبران است و ما چنین شرایطی را در زمان دیگری تجربه کردیم و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم.

وی افزود: ما در حالی که تصور داشتیم انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده برگزار شود به دلیل شرایط ایجاد شده این انتخابات زودتر برگزار می شود.

وی ادامه داد: برای این انتخابات باید از تمام ظرفیت های شهرستان و شهرداری ها در راستای برگزاری انتخابات استفاده شود.

محبیان اضافه کرد: همچنین برنامه سالگرد ارتحال امام راحل را در پیش داریم و عزت ایران اسلامی مرهون امام راحل است.

وی گفت: همزمان با سالگرد ارتحال امام اعزام کاروان های مردمی را به تعداد 450 نفر را خواهیم داشت.

فرماندار بیجار به برنامه های عید سعید غدیر خم اشاره و تاکید کرد: امسال در برنامه های غدیر خم شهرداری ها می توانند برای بازسازی این واقعه اعلام آمادگی کنند.

وی ادامه داد: در خصوص اعتبارات برای برنامه های عید سعید غدیر خم تهمیدات لازم اتخاذ خواهد شد.

محبیان در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: دولت بعدی ادامه دهنده راه شهید رییسی خواهد بود و مردم ایران اسلامی همچون گذشته مشارکت بالایی در انتخابات خواهند داشت.

تمامی ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات اتخاذ شود – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تمامی ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات اتخاذ شود – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تمامی ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات اتخاذ شود – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.