فرزند امام راحل: رییسی به واقع با تمام وجود توجهش به کار برای مردم بود

فرزند امام راحل: رییسی به واقع با تمام وجود توجهش به کار برای مردم بود

زهرا مصطفوی عنوان کرد: عروج شهادت گونه رییس جمهور خدوم را که به واقع با تمام وجود توجهش به کار برای مردم بود، به محضر رهبر انقلاب و ملت ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض می کنم و برای همه این عزیزان علو درجات را از خداوند منان خواستارم.

به گزارش کوبار، زهرا مصطفوی فرزند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رییس هیات امنای جمعیت دفاع از ملت فلسطین با صدور پیامی شهادت رییس جمهوری ایران اسلامی و هیات همراه وی را در سانحه هوایی تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت زهرا مصطفوی به شرح زیر است:

«با نهایت تاسف خبر رحلت رییس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه ایشان را در روز ولادت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام  دریافت کردم که باعث تالم شدید شد.

اینجانب عروج شهادت گونه رییس جمهور خدوم حجت الاسلام والمسلیمن حاج سید  ابراهیم رییسی را که به واقع با تمام وجود توجهش به کار برای مردم بود، به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای دام ظله و ملت غیرتمند ایران عزیز و خانواده ایشان تسلیت عرض می کنم و برای همه این عزیزان علو درجات را از خداوند منان خواستارم.

برخود لازم میدانم همچنین یاد و نام وزیرخارجه مجاهد و حامی فلسطین عزیز جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان و سایر همراهان را گرامی بدارم و شهادت این عزیزان را به خانواده های مکرمشان عرض تسلیت داشته باشم. اگرچه فقدان این خادمان ضایعه ای جبران ناپذیر است اما تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از ایثار و جانفشانی خدمتگزارانی  بوده است که پرچم پیشرفت انقلاب رادر دو عرصه داخلی و خارجی به اهتزاز دراورده و پس از این نیز به دست خدمتگزاران دیگری به یمن وجود پر برکت و با صلابت ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای، اعتلا خواهند بخشید. انشاالله.»

پایان خبر کوبار

فرزند امام راحل: رییسی به واقع با تمام وجود توجهش به کار برای مردم بود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرزند امام راحل: رییسی به واقع با تمام وجود توجهش به کار برای مردم بود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرزند امام راحل: رییسی به واقع با تمام وجود توجهش به کار برای مردم بود"، کلیک کنید.