تنها سهمیه المپیک ورزش یزد پرید!

تنها سهمیه المپیک ورزش یزد پرید!

کوبار/یزد تنها سهمیه ورزش یزد در المپیک 2024 پاریس پرید.

ورزش قهرمانی همیشه برای تداوم خود به استعدادهای جدید نیاز دارد؛ اما بقای قهرمانان بنام در مسیر شکوفایی این استعدادها لازم و ضروری است؛ «محمد فتوحی» شمشیرباز خوش آتیه ایران که با تاریخ سازی اولین سهمیه المپیک را برای ورزش استان یزد به ارمغان آورده، یکی از این چهره ها در استان یزد است.

فتوحی در المپیک 2020 توکیو در کنار مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری بر روی پیست رفت و به مقام ششمی تیمی بسنده کرد؛ تا بدین ترتیب به عنوان اولین ورزشکار در تاریخ ورزش یزد در المپیک حضور داشته باشد.

محمد فتوحی متولد سال 1369 از استان یزد است و تاکنون توانسته در مسابقات آسیایی بزرگسالان به عناوینی همچون رتبه ششم المپیک 2020، برنز بازی های آسیایی هانگژو، 17مدال قهرمانی آسیا، نقره و برنز جام جهانی، نقره و برنز دانشجویان جهان، طلا کشورهای اسلامی و سه مدال نقره تیمی طی سال های 2017، 2018 و 2019 در هنگ کنگ بخشی از مقام کسب شده این ورزشکار است.

این ویترینی از افتخارات این قهرمان بنام یزدی است که در المپیک 2024 پاریس نیز قرار است برای کاروان ورزش ایران خوش بدرخشد، اما با یک تفاوت نسبت به تمام افتخاراتی که طی چند سال اخیر به نام ورزش استان یزد به ارمغان آورده است!

«محمد فتوحی» تا به امروز بارها در فضای مجازی و مصاحبه با رسانه های رسمی از بی توجهی مسیولین استان به خصوص پس از کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس گلایه و انتقاد کرده بود؛ انتقاداتی که در این رابطه کارشناسان و خبرنگاران حوزه ورزش استان بارها به احتمال مهاجرت فتوحی از یزد به استانی دیگر اشاره داشته اند.

و امروز خبرنگار کوبار از منبعی موثق مطلع شده است که متاسفانه «محمد فتوحی» که به عنوان تنها المپیکی ورزش یزد به شمار می آید، ترجیح داده به جهت دوری از حواشی که در فاصله سه ماه مانده به مسابقات المپیک برای وی ایجاد کرده اند از استان یزد مهاجرت کند.

بر این اساس «محمد فتوحی» به عنوان نماینده این رشته از اداره کل ورزش و جوانان استانی به غیر از استان یزد در المپیک 2024 پاریس حضور پیدا خواهد کرد؛ اتفاقی تلخ که قطعا موجی از واکنش های جامعه ورزش استان را به همراه خواهد داشت.

پایان خبر کوبار

تنها سهمیه المپیک ورزش یزد پرید!

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تنها سهمیه المپیک ورزش یزد پرید!" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تنها سهمیه المپیک ورزش یزد پرید!"، کلیک کنید.