تشییع پیکر مطهر شهدای جنایت تروریستی دمشق آغاز شد

همزمان با روز قدس؛

تشییع پیکر مطهر شهدای جنایت تروریستی دمشق آغاز شد

تشییع پیکر شهدای جنایات ترویستی دمشق، امروز- جمعه و همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور مردم در تهران آغاز شد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری کوبار، مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای جنایات ترویستی دمشق، همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس با حضور مردم در تهران ـ از میدان فردوسی به سمت میعادگاه نماز جمعه تهران ـ آغاز شد.

مردم در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر می دهنند.

پس از مراسم تشییع، پیکر مطهر شهیدان برای خاکسپاری به استان های زادگاهشان منتقل می شود.

با توجه به تشییع شهدای حمله به ساختمان بخش کنسولی ایران در سوریه، سخنران مراسم روز قدس امسال تهران، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه خواهد بود.

تشییع پیکر مطهر شهدای جنایت تروریستی دمشق آغاز شد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز شب گذشته بر پیکر هفت شهید راه قدس نماز اقامه کردند.

در این مراسم که خانواده های شهیدان سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی، سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی، حسین امان اللهی، سید مهدی جلادتی، محسن صداقت، علی آقا بابایی و سید علی صالحی روزبهانی حضور داشتند.رهبر انقلاب ضمن دعا برای این شهیدان، با خانواده های معظم این شهیدان از نزدیک گفتگو کردند.

آیین وداع با پیکر شهدا نیز شب گذشته با حضور مردم در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمد رسول الله (ص) تهران برگزار شد.

تشییع پیکر مطهر شهدای جنایت تروریستی دمشق آغاز شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشییع پیکر مطهر شهدای جنایت تروریستی دمشق آغاز شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشییع پیکر مطهر شهدای جنایت تروریستی دمشق آغاز شد"، کلیک کنید.