مردم از مسیولان انتظار کار و فعالیت دارند

مردم از مسیولان انتظار کار و فعالیت دارند

به گزارش کوبار، امیر توکلی رودی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار ضمن تسلیت شهادت سرداران رشید اسلام در حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق اظهار داشت: ما روحیه مشارکتی و همکاری را در مردم و مسیولان شهرستان های رشتخوار و خواف سراغ داریم و اعتقاد ما بر این است که اساسا تغییر با مشارکت جمعی صورت می گیرد.

وی افزود: حضور ما در راستای تقویت مدیران و مسیولان خواهد بود، ما در برنامه های اجرایی اعتقاد داریم که باید مدیران را حمایت کرد تا آنها هم بتوانند با فراغ بال و با ایده های نو مسیولیت های خود را به مرحله اجرا برسانند

نماینده منتخب مردم شهرستان های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دنبال استفاده از ظرفیت های نیروهای نخبه و پرتوان هستیم و در کنار آن در تمامی تفکرات و ایده های و سلایق مختلف که در نهایت باعث توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه بشود استفاده خواهیم کرد.

توکلی رودی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی شهرستان رشتخوار، راه است که به جد پیگیر آن هستیم و با کمک مسیولان شهرستان آن را مرتفع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: موضوع بعدی رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران صنعتی است که در این بین باید جلساتی با حضور مسیولین و سرمایه گذاران برنامه ریزی شود و دغدغه مردم در بحث اشتغال خصوصا قشر جوان پیگیری شود.

نماینده منتخب مجلس در ادامه گفت: رشتخوار با ظرفیت هایی که دارد قدم در راستای صنعتی شدن برداشته و با بسترسازی هایی که تا کنون داشته است رسالت زنجیره تامین صنعت را پایه ریزی کرده و می تواند یک قطب صنعتی را در منطقه احیاء کند.

امیر توکلی رودی در پایان افزود: برای صنعتی شدن باید در ابتدا فرهنگ صنعتی شدن را با مصرف بهینه آب در بین عموم مردم نهادینه کنیم و از آب مدیریت شده در بخش صنعت استفاده نماییم.

46

مردم از مسیولان انتظار کار و فعالیت دارند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم از مسیولان انتظار کار و فعالیت دارند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم از مسیولان انتظار کار و فعالیت دارند"، کلیک کنید.