ضرورت تربیت دانشجومعلمان و دانش آموزان راوی دفاع مقدس

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

ضرورت تربیت دانشجومعلمان و دانش آموزان راوی دفاع مقدس

وزیر آموزش و پرورش گفت: تربیت دانشجومعلمان و دانش آموزان راوی دفاع مقدس ضرورت دارد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری کوبار، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در آیین انعقاد تفاهم نامه با بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس؛ با بیان اینکه تمام برنامه های فرهنگی باید جوهره اصلیش فرهنگ ایثار و دفاع مقدس باشد، بر تربیت دانش آموزان و دانشجومعلمان راوی دفاع مقدس؛ تاکید کرد.

وی با تقدیر از برخی برنامه های فرهنگی، همچون تولید سرود های انقلابی و مذهبی؛ به حضور ارزشمند خانواده بزرگ نظام تعلیم و تربیت در انتخابات اشاره کرد و افزود: بسیاری از تولیدات رسانه ای، محتوا های انتخاباتی و رخداد ها در رسانه های کشور، توسط خانواده بزرگ آموزش و پرورش تولید شده است که فضای کشور را تغییر داده و منشا اثر است.

در این جلسه سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با تقدیر از اقدامات آموزش و پرورش در عرصه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، اظهار داشت: معلمان عزیز ما در دوران دفاع مقدس در خط مقدم جبهه نقش ویژه ای داشتند و در بعد از دوران دفاع مقدس نیز در سازندگی و آبادانی و مدیریت کشور نقش آفرین بوده و هستند.

وی با اشاره به نقش ویژه معلمان در مسایل تربیتی و فرهنگی کشور؛ کمرنگ کردن امور تربیتی در مدارس در گذشته را یک خیانت بزرگ برشمرد و افزود: مسایل تربیتی در مدارس از جمله اثر بخش ترین فعالیت هاست.

سردار کارگر در ادامه به معرفی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس پرداخت و افزود: هرگونه همکاری و کمک به آموزش و پرورش کشور یک افتخار و موهبت بزرگ است.

به گزارش کوبار، در این جلسه که مدیران کل آموزش و پرورش تمام استان های کشور نیز حضور داشتند، برخی از مدیران وزارت آموزش و پرورش به ارایه برنامه های انجام شده و نیز همکاری های پیشرو در حوزه دفاع مقدس پرداختند.

ضرورت تربیت دانشجومعلمان و دانش آموزان راوی دفاع مقدس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت تربیت دانشجومعلمان و دانش آموزان راوی دفاع مقدس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت تربیت دانشجومعلمان و دانش آموزان راوی دفاع مقدس"، کلیک کنید.