اقدامات شاخص نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال دولت سیزدهم

اقدامات شاخص نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال دولت سیزدهم

کوبار/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از تکمیل، تجهیز و تحویل 200 پروژه آموزشی فرهنگی ورزشی با اعتبار بالغ بر 800 میلیارد تومان طی سال های 1401 و 1402 خبر داد.

سید رضا حسینی نیک در گفت و گو با خبرنگار کوبار افزود: به تفکیک در شهرستان بویراحمد 38 پروژه، شهرستان کهگیلویه 37 پروژه، چرام 10 پروژه، لنده 10 پروژه، بهمیی 10 پروژه، گچساران 30 پروژه، باشت 23 پروژه، دنا 21 پروژه و مارگون 21 پروژه به انجام رسیده است. 

وی اظهار کرد: طی این دو سال عملیات اجرایی 33 پروژه در قالب طرح محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان شروع شد که از این تعداد 31 پروژه تحویل و به مرحله بهره برداری رسید. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: جمع آوری 77مدارس کانکسی بالای 10 نفر دانش آموز استان در قالب 123 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان در استان اجرا شده است.

حسینی نیک تصریح کرد: همچنین تخریب و بازسازی 8 مدرسه، مقاوم سازی 4 مدرسه و تعمیر و مرمت 33 مدرسه طی خسارت های ناشی از زلزله در شهر سی سخت با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد تومان از دیگر اقدامات اداره کل نوسازی مدارس طی دو سال دولت سیزدهم بوده است

وی ادامه داد: احداث آسفالت به متراژ 158 هزار متر مربع و ایزوگام به متراژ 164 هزار متر مربع در استان با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان، و در زمینه احداث، تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی مدارس، بیش از 180 مورد احداث و 320 مورد تعمیر با اعتبار بیش از 25 میلیارد تومان از دیگر اقدامات صورت گرفته طی این دو سال اخیر بوده است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی دو پروژه خوابگاه دانشگاه فرهنگیان یاسوج با اعتبار 40 میلیارد تومان شروع شده است، عنوان کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی 216 مدرسه در قالب 463 کلاس درس و تعمیر و راه اندازی موتور خانه و سیستم گرمایشی 567 مدرسه در قالب 1460 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان، از دیگر اقدامات اداره کل نوسازی طی دو سال دولت سیزدهم بوده اند. 

حسینی نیک تاکید کرد: تعمیر و مرمت فضاهای آموزشی به تعداد 380 کلاس درس با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان و احداث 33 زمین چمن درون مدرسه ای با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان، همچنین خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی خوابگاهی و هنرستانی با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد تومان نیز طی این دو سال توسط اداره ی نوسازی مدارس استان انجام شده است. 

وی بیان کرد: طرح شهید عجمیان با اعتبار 700 میلیون تومان در قالب تعمیر و بازسازی 3000 میز و صندلی و رنگ آمیزی 280 کلاس درس نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

پایان خبر کوبار

اقدامات شاخص نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال دولت سیزدهم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقدامات شاخص نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال دولت سیزدهم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقدامات شاخص نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد طی دو سال دولت سیزدهم"، کلیک کنید.