14 هزار جانباز شیمیایی در اصفهان داریم/ارایه خدمات درمانی ویژه به ایثارگران

14 هزار جانباز شیمیایی در اصفهان داریم/ارایه خدمات درمانی ویژه به ایثارگران

به گزارش کوبار از اصفهان، سید علیرضا سمایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیمه دی، سال گذشته حدود 21 میلیون خدمت از ویزیت تا تخصصی ترین جراحی ها را به جامعه ایثارگری کشور ارایه کرد.

وی با بیان اینکه نزدیک به یک میلیون نفر از ابتدای سال جاری تاکنون از خدمات درمانی این بیمه در استان بهره مند شده اند، خاطرنشان کرد: اصفهان بعنوان مُعین استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و مرکزی است و مراجعان بسیاری از این مناطق به مراکز درمانی خود دارد.

مدیر شرکت بیمه دی در استان اصفهان بیان داشت: 30 هزار میلیارد تومان خسارت به مراکز طرف قرارداد و 11 هزار میلیارد تومان به بیمه شدگان بیمه دی از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: بیمه شدگان شرکت بیمه دی در کشور به بیش از دو میلیون و 300 هزار نفر رسیده است و بیش از 20 درصد بازار بیمه درمان کشور به این بیمه اختصاص دارد.

سمایی خاطرنشان کرد: بیشتر خدمات بیمه دی به عنوان یکی از سازمان ها و واحدهای تابعه بنیاد شهید و امور ایثارگران به جامعه ایثارگران بعنوان سهامداران اصلی این شرکت ارایه می شود اما این خدمات به صورت عمومی، تمامی بیمه گذاران را نیز دربرمی گیرد.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه دی جزو پنج شرکت برتر در صنعت بیمه ای کشور محسوب می شود، افزود: سرمایه این شرکت بر اساس تصمیم های هییت مدیره از پنج هزار و 950 میلیارد ریال به 9 هزار و 500 میلیارد ریال در سالجاری افزایش پیدا کرد.

مدیر شرکت بیمه دی در اصفهان گفت: بخش اعظمی از خدمات بیمه دی در قالب قراردادهای درمان به بیمه شدگان ارایه می شود و با یک هزار و 600 مرکز درمانی طرف قرارداد در کل کشور، به صورت مستقیم در حال ارایه خدمات به بیمه شدگان است.

سمایی یادآور شد: 10 درصد جامعه ایثارگری کل کشور در اصفهان حضور دارند و ارایه خدمات درمانی به این افراد به سازوکارها و تیم های متخصص نیاز دارد که بیمه دی در قالب سه شُعبه سرپرستی در این استان، جزو معدود شرکت های بیمه ای با برخورداری از شعبه تخصصی درمان محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه این استان 24 هزار شهید و 55 هزار نفر جانبازان را به نظام اسلامی تقدیم کرده است که از این تعداد 14 هزار نفر جانباز شیمایی هستند، اظهار داشت: شرکت بیمه دی وظیفه خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و جانبازان را بر عهده دارد.

مدیر شرکت بیمه دی در اصفهان افزود: 350 هزار نفر جامعه آماری ایثارگران استان را تشکیل می دهند که بخشی از این ایثارگران جزو نیروهای مسلح هستند که در قالب قراردادهای مربوط به ایثارگران در نیروهای مسلح خدمات بیمه ای دریافت می کنند اما از این تعداد حدود 140 هزار نفر بصورت مستقیم از خدمات درمانی و تکمیلی شرکت بیمه دی بهره مند می شوند.

14 هزار جانباز شیمیایی در اصفهان داریم/ارایه خدمات درمانی ویژه به ایثارگران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "14 هزار جانباز شیمیایی در اصفهان داریم/ارایه خدمات درمانی ویژه به ایثارگران" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "14 هزار جانباز شیمیایی در اصفهان داریم/ارایه خدمات درمانی ویژه به ایثارگران"، کلیک کنید.