100 درصد مصوبات سفر هیات دولت به استان سمنان محقق شده است – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان

100 درصد مصوبات سفر هیات دولت به استان سمنان محقق شده است - خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار کوبار، محسن منصوری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از طرح حرم تا حرم، ضمن بیان اینکه امروز و مقارن با ایام فرخنده دهه فجر شاهد بهره برداری از چهار هزار و 500 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی استان سمنان خواهیم بود، تاکید کرد: بیش از 600 پروژه در دهه فجر در این استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این طرح ها بیش از یک هزار و 700 نفر اشتغال ایجاد خواهند کرد، افزود: دومین هدف از سفر امروز، بازدید از روند اجرایی شدن مصوبات دور اول سفرهای استانی هیات دولت و رییس جمهور به سمنان است که آبان ماه 1400 برگزار شد.

رییس جمهور در آینده نزدیک به استان سمنان سفر خواهد کرد

معاون اجرایی رییس جمهور بیان کرد: 100 درصد از مصوبات سفر دور اول دولت به استان سمنان محقق شده و سه هزار و 500 میلیارد تومان از مصوبات تامین اعتبار شده و منشا اثرات خوبی در حوزه های مختلف استان نیز خواهد بود.

منصوری با بیان اینکه رییس جمهور در آینده نزدیک به استان سمنان سفر خواهد کرد، افزود: بخشی از پروژه های عمرانی و اقتصادی استان سمنان در این سفر به بهره برداری خواهد رسید همچنین نظارت دقیق تر بر مسایل استان و برگزاری جلسات اجرایی مختلف در این سفر صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه های مهم واقع در استان سمنان که متعلق به تمام کشورمان است، آزاد راه حرم تا حرم است، گفت: بخشی از طرح که از قم تا گرمسار بود عملیاتی شده و حدفاصل گرمسار تا سمنان نیز در دست ساختمان است.

پروژه حرم تا حرم 7 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون رییس جمهور با بیان اینکه پیشرفت پروژه حرم تا حرم در نقاط مختلف متفاوت است، ابراز کرد: بخش هایی از این طرح به خوبی پیش رفته اما بخش هایی دیگر هم هستند که دچار مسایلی شده است لذا امروز بازدیدی از طرح داشتیم تا بتوانیم برای تکمیل فاز گرمسار – سمنان اقدامی را صورت دهیم.

منصوری با بیان اینکه تکمیل این فاز از طرح حرم تا حرم یک هزار و 200 میلیارد تومان منابع نیاز دارد که با مشارکت 50 درصدی دولت و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) تامین مالی خواهد شد، گفت: 600 میلیارد تومان دولت در این زمینه تقبل کرده که باید پرداخت کند که در مصوبه سفر آتی رییس جمهور به سمنان مصوب خواهد شد.

وی با بیان اینکه سایر فازهای پروژه نیازمند اعتبارات بیشتری است و اگر بخواهیم این طرح را تا سمنان نهایی کنیم می بایست بسته به زمان اجرای پروژه تا هفت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، تاکید کرد: در جلسات کارشناسی به این امر رسیدگی خواهد شد.

100 درصد مصوبات سفر هیات دولت به استان سمنان محقق شده است – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "100 درصد مصوبات سفر هیات دولت به استان سمنان محقق شده است – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "100 درصد مصوبات سفر هیات دولت به استان سمنان محقق شده است – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.