۴ خیابان در مرکز شهر الگوی خدمت می‌شوند

۴ خیابان در مرکز شهر الگوی خدمت می‌شوند

شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح الگوی خدمت در ۴ محور اصلی مرکز شهر خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ وجامعه خبرگزاری علم وفناوری کوبار، شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح الگوی خدمت در ۴ محور اصلی مرکز شهر شامل خیابان‌های ولیعصر، جمهوری، کارگر و مولوی خبر داد.

سید محمد موسوی ضمن اعلام پیشرفت اجرای طرح الگوی خدمت در خیابان‌های کارگر، جمهوری، ولیعصر و مولوی گفت: مجموعا بیش از ۷۰ درصد پیشرفت در اجرای طرح در این ۴ خیابان احصا شده است و این ۴ محور به عنوان نماد و الگوی همت جمعی مدیریت شهری در مرکز شهر هستند.
موسوی در تشریح اقدامات طرح الگوی خدمت در ۴ محور اصلی این منطقه گفت: در خیابان‌های مذکور اقدامات عمرانی نظیر: پیاده روسازی، مرمت روکش آسفالت، اصلاح نهر و جدول، در حوزه حمل و نقل و ترافیک آرام سازی و ایمن سازی، جمع آوری نرده ها، مرمت ایستگاه‌های اتوبوس، نوسازی تابلو و تجهیزات ترافیکی و خط کشی معابر اجرا می‌شود و هم چنین در حوزه خدمات شهری و محیط زیست خدماتی نظیر: رنگ آمیزی کافو و نرده ها، پیرایش و مرمت جداره ها، یکسان سازی تابلو‌های شهری، تامین روشنایی و احداث فضای سبز و تهیه و نصب مخازن انجام می‌شود.
او افزود: در حوزه خدمات اجتماعی فرهنگی نیز در هر خیابان پلازای شهری یا پارک لت ایجاد می‌شود و در مجموع خیابان برای چهره‌ای نو به گونه‌ای که شهروندان تغییرات را متوجه شوند آماده می‌شود.
شهردار منطقه ۱۱ در ادامه گفت: اجرای طرح از خرداد آغاز شده و بر اساس زمان بندی و اولویت‌های اجرایی تا پایان سال جاری ادامه دارد.

۴ خیابان در مرکز شهر الگوی خدمت می‌شوند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۴ خیابان در مرکز شهر الگوی خدمت می‌شوند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۴ خیابان در مرکز شهر الگوی خدمت می‌شوند"، کلیک کنید.