گازرسانی به 6500 روستای محروم و صعب العبور در دولت سیزدهم

گازرسانی به 6500 روستای محروم و صعب العبور در دولت سیزدهم

کوبار/مازندران معاون وزیر نفت در امور گاز، از گازرسانی به 6500 روستای محروم و صعب العبور در سطح کشور از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

مجید چگنی 27 اردیبهشت در نشست با مدیران شرکت گاز استان مازندران و منطقه 9 عملیات انتقال گاز ضمن تبریک دهه کرامت و روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: استان مازندران استان علویان است و پیش از انقلاب، حین دفاع مقدس، در دفاع از حرم و در سایر عرصه ها مانند انتخابات مختلف همواره پیشگام بوده و سوابق درخشانی دارد و این امر نشان دهنده دارابودن مردمی غیور، شهید پرور و قهرمان است.

وی به افتخارات لشکر 25 کربلای استان مازندران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهدای این استان باعث افتخار کشور هستند و رشادت های آنان قابل توصیف نیست، باید قدر آنان را بدانیم و برای این مردم همیشه در صحنه، خالصانه خدمتگزاری کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، بیان کرد: نقطه عطف کار شرکت های گاز، فصل سرما و زمستان است و در سال گذشته از 850 میلیون متر مکعب تولید گاز، 700 میلیون مترمکعب برای بخش خانگی در نظر گرفته شد.

چگنی به اقدامات جهادی و زحمات شبانه روزی کارکنان شرکت ملی گاز ایران جهت خدمتگزاری به مردم اشاره کرد و افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به 6 هزار و 500 روستای محروم و صعب العبور گازرسانی شده است، همچنین  به 50 شهر، 20 نیروگاه، بیش از 20 هزار صنعت خرد و چندین هزار صنعت عمده نیز در این دو سال و اندی گازرسانی شد و این امر با اقدامات جهادی تلاشگران با انگیزه و متعهد این عرصه صورت گرفته است.

وی ضمن قدردانی از تمامی کارکنان شرکت های تابعه گاز یادآور شد: پروژه های فعال در تمام مناطق کشور مانند سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، آذربایجان غربی با تلاش نیروهای جهادی در حال انجام است.

پایان خبر کوبار

گازرسانی به 6500 روستای محروم و صعب العبور در دولت سیزدهم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گازرسانی به 6500 روستای محروم و صعب العبور در دولت سیزدهم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گازرسانی به 6500 روستای محروم و صعب العبور در دولت سیزدهم"، کلیک کنید.