کاپیتان تیم ملی شمشیربازی: بدلیل مصدومیت در مسابقات بین‌المللی ارومیه شرکت نکردم / المپیک بعدی آخرین حضورم خواهد بود

به گزارش خبرگزاری کوبار از آذربایجان‌غربی، علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی شمشیربازی در حاشیه مسابقات ستلایت ارومیه گفت و گویی کوتاه انجام داد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

سفر به زادگاه پدری

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی درخصوص سفرش به ارومیه و استان آذربایجان‌غربی گفت: سفر به زادگاه پدری “استان آذربایجان‌غربی” برایم افتخار است و حضورم در این استان برای شرکت در فینال مسابقات لیگ برتر اتفاق بسیار خوبی برایم به شمار می‌رود.

المپیک

پاکدامن افزود: عملکرد خوبی در آوردگاه مهم المپیک داشتیم و در این مسابقات همه کشورها و ورزشکاران برای بهترین نمایش حضور می‌یابند  و ما هم می توانستیم به مدال برسیم ولی زورمان به داور و مسائل داوری نرسید.

وی اضافه کرد: مسابقات دوره بعدی المپیک در رشته شمشیربازی آخرین حضور من خواهدبود.

مسابقات لیگ

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی گفت: در نیم فصل نخست به همراه تیم دانشگاه آزاد قهرمان شدیم و در دور برگشت در ارومیه نیز بدنبال تکرار این عنوان هستیم و با قهرمانی لیگ را به پایان برسانیم.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی: بدلیل مصدومیت در مسابقات بین‌المللی ارومیه شرکت نکردم / المپیک بعدی آخرین حضورم خواهد بود

دلیل حضور نیافتن در مسابقات ستلایت / پاسخ به حاشیه‌ها

پاکدامن در پاسخ به چرایی حضور نیافتن در مسابقات بین المللی ستلایت ارومیه اظهار کرد: بدلیل آسیب دیدگی در مسابقات ستلایت ارومیه شرکت نکردم چون احتمال تشدید آسیب دیدگی وجود داشت و با مشورتی که با پزشکان داشتم در این رقابت‌ها حضور نیافتم.

آینده

پاکدامن اظهار کرد: فعلا برنامه خاصی ندارم و به فکر بهبود آسیب دیدگی هستم تا در آبان ماه در مسابقات آماده باشم.

وی ادامه داد: جوانان و استعدادهای خوبی در شمشیربازی داریم که امیدواریم بتوانند چراغ شمشیربازی را روشن نگه دارند و صاحب افتخار شوند.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی در پایان از مدیرکل و مسئولین ورزش استان آذربایجان‌غربی تشکر کرد و گفت: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و مسئولین ورزشی این استان در سه سال اخیر بیشترین حمایت را از من داشتن و از آنها بابت این حمایت‌ها قدردانی می‌کنم.

مسابقات بین المللی شمشیربازی ستلایت و لیگ برتر اسلحه سابر شمشیربازی به میزبانی ارومیه از امروز صبح آغاز شده است.

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی: بدلیل مصدومیت در مسابقات بین‌المللی ارومیه شرکت نکردم / المپیک بعدی آخرین حضورم خواهد بود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کاپیتان تیم ملی شمشیربازی: بدلیل مصدومیت در مسابقات بین‌المللی ارومیه شرکت نکردم / المپیک بعدی آخرین حضورم خواهد بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کاپیتان تیم ملی شمشیربازی: بدلیل مصدومیت در مسابقات بین‌المللی ارومیه شرکت نکردم / المپیک بعدی آخرین حضورم خواهد بود"، کلیک کنید.