پاسخ ایران اسلامی نتیجه اقدامات خصمانه رژیم کودک کش صهیونیستی بود – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان

پاسخ ایران اسلامی نتیجه اقدامات خصمانه رژیم کودک کش صهیونیستی بود - خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار کوبار با اشاره به پاسخ افتخار آفرین و با صلابت سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونیستی با بیان این آیه قرآنی «اِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ (22 سجده) البتّه ما از تبهکاران انتقام می گیریم»، اظهار داشت: پاسخ ایران اسلامی نتیجه اقدامات خصمانه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی از هیچ عملی برای رسیدن به قدرت و منافع خود دریغ نکرد و در اقدامی خبیثانه مستشاران نظامی ما را در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق هدف قرارداد و باعث به شهادت رسیدن سرداران و فرزندان این مرز و بوم شد که تنبیه عملی نتیجه این اقدامات بود.

وی گفت: رژیم صهیونیستی و قلدران و مستکبران و در راس آنها شیطان بزرگ باید بدانند که ایران اسلامی با اقتدار همیشگی خود، خواب را از چشمان آنها ربوده و ذره ای از اهداف و خطوط قرمز خود که منافع جمهوری اسلامی و مردم صبور و همیشه در صحنه کوتاه نمی آید و پاسخش سخت و کوبنده خواهد بود.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: پیام امروز جمهوری اسلامی ایران به دشمنان اسلام و برای دفاع از حقوق مردم و پاسداشت خون شهدای مظلوم خود، به طور قاطع بود و اهداف شوم دشمن را رصد و در عملیاتی پیچیده و راهبردی، مراکز اصلی فتنه را درهم شکست.

وی گفت: امام صادق علیه السلام در حدیثی زیبا مومن را اینگونه می ستاندو می فرماید: «مومن از پاره های آهن محکم تر است؛ پاره های آهن هر گاه در آتش نهاده شود تغییر می کند اما اگر مومن بارها کشته و زنده شود دلش تغییری نمی کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه بیان کرد: شهدای والامقام ما همان مومنانی هستند که از فولاد محکم تر و وسعت وجودی آنها سرتاسر عالم را فرا می گیرد.

وی بیان کرد: درود بر غیرت دلاور مردان نیروهای مسلح و سپاه که همواره برای حفظ خون شهدا و اقتدار مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، لشکر ابرهه را از عملکرد خود پشیمان و با سیلی محکمی که آنها را به خاک مذلت نشاند، پاسخ داد.

پاسخ ایران اسلامی نتیجه اقدامات خصمانه رژیم کودک کش صهیونیستی بود – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاسخ ایران اسلامی نتیجه اقدامات خصمانه رژیم کودک کش صهیونیستی بود – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاسخ ایران اسلامی نتیجه اقدامات خصمانه رژیم کودک کش صهیونیستی بود – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.