وزیر علوم درباره فضای انتخاباتی در دانشگاه ها چه گفت؟

وزیر علوم درباره فضای انتخاباتی در دانشگاه ها چه گفت؟

به گزارش کوبار،محمدعلی زلفی گل در بخش آغازین سخنان خود در جمع معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها با گرامی داشت یاد و خاطره آیت الله رییسی شهیدجمهور و همراهان وی گفت: آیت الله رییسی زحمات صادقانه، خالصانه و خستگی ناپذیری داشت و اقدامات خود را در راستای رضای خدا و منافع ملی انجام می داد.

تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور

کوبار در خبری نوشت: وزیر علوم با اشاره به اینکه در ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم گفت: از دانشگاه ها انتظار می رود فضای مناظره و فضای معرفی برنامه های کاندیداها را در محیط دانشگاه فراهم کنند.

زلفی گل با اشاره به اینکه فراهم کردن زمینه های مشارکت حداکثری یک وظیفه و تکلیف برای دانشگاه ها است گفت در عین حال انتظار می رود که مسیولین دانشگاه از هیچ کاندیدایی حمایت خاص نداشته باشند و عدالت و قانون زیر پا گذاشته نشود.

وی در ادامه با تقدیر از زحمات معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها گفت: تصدی مسوولیت معاونت فرهنگی نیازمند هوش اجتماعی بالا و همچنین سعه صدر و تدبیر است چون که دانشجویان به دلیل سنی که در آن قرار دارند ممکن است فعالیت هایی را انجام دهند که با آنچه که ما انتظار داریم متفاوت باشد و نیازمند رفتار و برخورد حکیمانه باشد.

وزیر علوم تاکید کرد: از معاونان فرهنگی اجتماعی انتظار می رود که برخورد پدرانه و توام با مهربانی و دلسوزی با دانشجویان داشته باشند و به آنان میدان دهند تا در عرصه دانشگاه علاوه بر علم آموزی تجربه فعالیت های فرهنگی و هنری را نیز داشته باشند.

فعالیت فرهنگی دانشجویی همان کادرسازی برای آینده کشور است

زلفی گل تاکید کرد: حضور دانشجویان در فعالیت های فرهنگی آنها را برای آینده جامعه آماده می کند و به نوعی کادرسازی برای نظام مدیریتی آینده کشور است.

وی در اهمیت فرهنگ و فعالیت های فرهنگی گفت: آنچه که یک جامعه را می سازد و رفتارهای مردم جامعه را شکل می دهد فرهنگ است و بزرگترین سرمایه یک کشور فرهنگ می باشد.

وزیر علوم تاکید کرد: یکی از مهمترین نهادهایی که می تواند در شکل گیری فرهنگ جدید پویش و پالایش فرهنگ فعلی نقش داشته باشد و بتواند فرهنگ جدید و نو خلق کند دانشگاه است چرا که دانشگاه با فناوری و نوآوری مرتبط است و هر فرهنگ و هر فناوری با خود فرهنگ جدیدی را به همراه دارد.

زلفی گل اظهار داشت: دانشگاه به عنوان یک نهاد مسوول و مترقی باید برای مدیریت فرهنگی جامعه احساس مسیولیت کند و برای مدیریت آینده فرهنگی کشور که با پدیده هایی مانند هوش مصنوعی و توسعه فضای مجازی روبه رو است برنامه ریزی کند.

47217

وزیر علوم درباره فضای انتخاباتی در دانشگاه ها چه گفت؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر علوم درباره فضای انتخاباتی در دانشگاه ها چه گفت؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر علوم درباره فضای انتخاباتی در دانشگاه ها چه گفت؟"، کلیک کنید.