نظافت و رُفت‌وروب شبانه‌روزی شهر مشهد در دهه پایانی ماه صفر

نظافت و رُفت‌وروب شبانه‌روزی شهر مشهد در دهه پایانی ماه صفر

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سیدابراهیم علیزاده در حاشیه بازدید از مواکب، ایستگاه‌های صلواتی و استقبال از زائر سطح شهر مشهد، اظهارکرد: مشهدالرضا(ع)، یک شهر زیارتی و فلسفه شکل‌گیری آن‌، بارگاه منور رضوی است؛ پس هر آنچه در این شهر داریم، از برکت امام‌مهربانی‌هاست.

وی گفت: برهمین اساس، تکریم و خدمات‌رسانی مطلوب به زائر و مجاور بارگاه منور رضوی را یکی از ماموریت‌های اصلی مدیریت شهری می‌دانیم؛ خدمات‌رسانی که در دهه پایانی ماه صفر و همزمان با ورود خیل عظیم عاشقان اهل‌بیت(ع) به مشهدالرضا(ع)، به اوج خود می‌رسد.

علیزاده با بیان اینکه شاهد بسیج یکپارچه خانواده بزرگ شهرداری مشهد مقدس برای این ایام هستیم، افزود: بسته کامل و جامعی از خدمات را ویژه روزهای پیش‌رو تعریف و برنامه‌ریزی کرده‌ایم؛ چراکه دغدغه ما خدمات‌رسانی مطلوب به میلیون‌ها زائری است که رهسپار شهر امام‌رضا(ع) می‌شوند.رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه در روزهای پایانی ماه صفر، جمعیتی تا 3 برابر جمعیت ثابت شهر، وارد مشهد مقدس می‌شوند، تصریح کرد: عمده این جمعیت در بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی سکونت دارند و یکی از مهمترین موضوعات، نظافت و رُفت‌وروب شهری است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: افتخار ماست که در چنین شرایطی هم، مشهدالرضا(ع) در تمیزترین و زیباترین حالت خود است؛ این جلوه زیبا و خدمات‌رسانی شایسته، ثمره تلاش شبانه‌روزی همکاران ما در حوزه خدمات شهری است.

وی افزود: همه اهتمام مدیریت شهری، خدمات‌رسانی مطلوب و میزبانی شایسته از زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر است؛ در بالاترین سطح آمادگی هستیم و هیچگونه خللی با لطف امام‌رضا(ع) در این فرآیند مشاهده نشده و نمی‌شود.

نظافت و رُفت‌وروب شبانه‌روزی شهر مشهد در دهه پایانی ماه صفر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نظافت و رُفت‌وروب شبانه‌روزی شهر مشهد در دهه پایانی ماه صفر" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نظافت و رُفت‌وروب شبانه‌روزی شهر مشهد در دهه پایانی ماه صفر"، کلیک کنید.