مزایای استفاده از چراغ‌های ال ای دی بلوکی در دکوراسیون داخلی

اگر کنجکاو شده اید تا بدانید ال ای دی بلوکی چیست و اصلا کاربرد آن چه چیزی است، در این مقاله با ما همراه باشید تا این موارد به اضافه چند مورد جالب دیگر را با هم بررسی کنیم. ال ای دی کاربردهای زیادی دارد که می تواند برایتان جالب باشد، برای مثال استفاده از آن ها را در اجرای دکوراسیون داخلی استفاده می کنند، در ساخت انواع تابلوهای چلنیوم نیز اثر محسوس کاربرد ال ای دی بلوکی را به وضوح می بینیم.

برای اجرای علائم نوری نیز می توان از این ال ای دی ها استفاده کرد و همانطور که در برخی چراغ های راهنمایی رانندگی و تابلوها دیده اید امروزه این میزان استفاده رایج تر نیز شده است. البته باید توجه داشت که این نوع ال ای دی با توجه به نیاز روز بشر ساخته شده و می تواند در هر زمینه ای قابل کاربرد باشد. اکنون در این قسمت می خواهیم به صورت شفاف و واضح بگوییم که این محصول چیست.

برای آگاهی از قیمت و خرید انواع محصولات نورپردازی از وارد کننده معتبر، بدون واسطه میتوانید با شماره 09124791776 در ارتباط باشید.

ال ای دی بلوکی چیست؟

شاید اگر کمی به نام ال ای دی بلوکی دقت کنید خودتان هم بتوانید ساختار آن ها را حدس بزنید. این محصول همانطور که از نامش مشخص است همانند بلوک های خشتی می باشد و درون هر کدام از این بلوک ها سه الی چهار عدد ال ای دی، اس ام دی به کار رفته است. بیشترین کاربرد ال ای دی امروز در ساخت تابلوهای چلنیوم است.

ال ای دی نواری در کجا استفاده می شود؟

قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم ابتدا بهتر است بدانیم که ال ای دی نواری چیست؟ اگر در بازار درباره ال ای دی های نواری صحبت کنید ممکن است نام آن را با ال ای دی ریسه ای نیز بشنوید و در حقیقت این نام دوم همین محصول است. از این محصول برای روشنایی های مختلف و نورپردازی ها استفاده می کنند. در این محصول ال ای دی ها به صورت پشت سر هم و موازی کنار یکدیگر قرار گرفته اند و بیشترین کاربرد آن ها برای دکوراسیون و یا محصولات دکوراتیو است و معمولا زمانی از آن ها استفاده می شود که می خواهند تاکید بر روی شی خاصی را نشان دهند. میزان روشنایی و تاثیر گذاری این محصول کاملا بستگی به تعداد ال ای دی های استفاده شده در آن ها و ولتاژشان دارد.

مزایای استفاده از چراغ‌های ال ای دی بلوکی در دکوراسیون داخلی

انواع ال ای دی بلوکی کدامند؟

دوباره به دسته قبل یعنی ال ای دی های بلوکی بر میگردیم و می خواهیم این بار انواع آن را با هم بررسی کنیم. ال ای دی های بلوکی به صورت کلی در نوع متفاوت تولید و عرضع می گردند که عبارتند از:

  • اینجکشن
  • بلوکی معمولی
  • بلوکی رزین دار

ال ای دی های بلوکی اینجکشن در واقع همان ال ای دی های بلوکی معمولی هستند که با یک لایه لنز محافظت می شوند. البته ممکن است بگویید یک لایه لنز بر روی مقاومت ها و چیپ همه انواع آن ها وجود دارد که البته منظور ما از لایه محافظ بر روی خود ال ای دی هاست که این لایه محافظ خاصیتی ضد آب را به این نوع ال ای دی های بلوکی داده است.

در مواردی که نیاز داریم ال ای دی دارای استحکام بالا و مقاومت بالایی در برابر نیروهای وارد شونده باشد می توانیم از ال ای دی بلوکی رزین دار استفاده کنیم. در ساخت این نوع ال ای دی ها از یک پلاستیک مخصوص استفاده شده است که تمامی متعلقات درون آن قرار گرفته اند و این رزین یا همان به اصطلاح پلاستیک از این متعلقات در برابر شرایط و آسیب های محیطی محافظت به عمل می آورد.

قبل از دیدن این ویدیو در youtube لامپ ال ای دی نخرید!

جمع بندی

در این مقاله علاوه بر آشنایی با انواع ال ای دی های بلوکی و کاربرد آن ها با ال ای دی های نواری آشنا شدیم و همانطور که گفتیم کاربردشان منحصر به فرد نشان دادن یا مهم نشان دادن چیزی است که اگر به درستی از آن ها استفاده شود می توانند بسیار تاثیر گذار و حرفه ای باشند. امیدواریم از خواندن این مقاله از وب سایت ما لذت برده باشید و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در این باره به شما منتقل کنیم. از اینکه شما خواننده ارزشمند ما هستید به خود می بالیم.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مزایای استفاده از چراغ‌های ال ای دی بلوکی در دکوراسیون داخلی" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مزایای استفاده از چراغ‌های ال ای دی بلوکی در دکوراسیون داخلی"، کلیک کنید.