لیگ برتر بسکتبال| برد نفسگیر مهرام برابر مس/ طبیعت حریف گرگانی ها نشد

لیگ برتر بسکتبال| برد نفسگیر مهرام برابر مس طبیعت حریف گرگانی ها نشد

هفته بیست و دوم لیگ برتر بسکتبال ایران با انجام 6 دیدار دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری کوبار،هفته بیست و دوم از بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امروز دوشنبه 21 اسفند ماه با انجام 6 دیدار برگزار شد.

در نخستین دیدار این هفته، پالایش نفت آبادان مقابل رعد پدافند هوایی به میدان رفت و با نتیجه 81 بر 63 به برتری رسید. در این دیدار محمد ترابی با 17 امتیاز، 20 ریباند، 4 بلاک و کارایی 38 بهترین بازیکن شد.

در دیگر دیدار هفته بیست و دوم، تیم های مهرام و مس رفسنجان به رقابت پرداختند، مهرام با نتیجه 91 بر 87 موفق به کسب پیروزی شد. محمد جمشیدی در این بازی با 30 امتیاز، 5 ریباند، 5 پاس گل و کارایی 27 بهترین بازیکن بود.

طبیعت در آخرین بازی فصل عادی به مصاف تیم شهرداری گرگان رفت و این بازی را با نتیجه 76 بر 54 واگذار کرد. ارسلان کاظمی در این دیدار با 14 امتیاز، 6 ریباند، 6 پاس گل و کارایی 27 بهترین بازیکن شد.

آورتا ساری در این هفته، مهمان تیم مس کرمان بود و در این دیدار با نتیجه 96 بر 82 مغلوب شد. کورین هنری با 11 امتیاز، 15 پاس گل، 6 ریباند و کارایی 23 بهترین بازیکن این دیدار بود.

کاله در هفته بیست و دوم میزبان تیم فولاد هرمزگان شد و با نتیجه 97 بر 87 به پیروزی رسید. در این دیدار جلال آقامیری با 26 امتیاز، 6 ریباند، 2 پاس گل و کارایی 26 بهترین بازیکن بود.

تیم های ذوب آهن و لیموندیس در این هفته بازی کردند، لیموندیس با نتیجه 91 بر 89 به پیروزی رسید. سیدمهدی جعفری با 20امتیاز، 6 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 22 بهترین بازیکن شد.

لیگ برتر بسکتبال| برد نفسگیر مهرام برابر مس/ طبیعت حریف گرگانی ها نشد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیگ برتر بسکتبال| برد نفسگیر مهرام برابر مس/ طبیعت حریف گرگانی ها نشد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیگ برتر بسکتبال| برد نفسگیر مهرام برابر مس/ طبیعت حریف گرگانی ها نشد"، کلیک کنید.