لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران تدوین می شود

معاون پرستاری وزارت بهداشت:

لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران تدوین می شود

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه پرستاران، گفت: تدوین پیش نویس لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران در دست تدوین است.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری کوبار؛ عباس عبادی گفت: به دنبال منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه پرستاران و دستور رییس جمهور مبنی بر پیگیری مطالبات این قشر زحمتکش، پیش نویس لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران تدوین می شود.

وی افزود: پیش نویس این لایحه در محور های “مشوق های آموزشی، جبران مالی خدمات پرستاری، جذب و استخدام و تامین نیروی انسانی، رفاهی و انگیزشی، ارتقای جایگاه و کرامت معنوی پرستاران” با مشارکت همه ذینفعان در دست تدوین است.

عبادی خاطرنشان کرد: این لایحه پس از بررسی در کارگروهی متشکل از وزیر بهداشت، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس سازمان اداری و استخدامی، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و دستیار پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی ریاست جمهور، جهت طرح و تصویب در هیات وزیران ارجاع خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت تصریح کرد: تدوین این لایحه گامی مهم در جهت حمایت از حقوق پرستاران و ارتقای جایگاه این قشر فداکار در نظام سلامت کشور محسوب می شود و انتظار می رود با تصویب این لایحه، شاهد بهبود کیفیت زندگی و کاری پرستاران و افزایش انگیزه و رضایت شغلی آنها و در جهت ارتقای سلامت مردم باشیم.

لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران تدوین می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران تدوین می شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران تدوین می شود"، کلیک کنید.