شهید و زخمی شدن 610 نفر در جنایت هولناک النصیرات

شهید و زخمی شدن 610 نفر در جنایت هولناک النصیرات

منابع فلسطینی اعلام کردند که در جنایت هولناک ظهر امروز در اردوگاه النصیرات در غزه، 210 نفر شهید و 400 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری کوبار به نقل از خبرگزاری شهاب، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه در بیانیه ای اعلام کرد که در جنایت وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه 210 نفر به شهادت رسیده و بیش از 400 نفر دیگر نیز زخمی شدند. شهدا و مجروحان این جنایت به بیمارستان شهدای الاقصی انتقال داده شدند.

دفتر مذکور با اشاره به اینکه بیمارستان شهدای الاقصی قادر به پذیرش این تعداد از شهدا و مجروحان نیست، از جامعه جهانی و نهاد های بین المللی خواست این بیمارستان را نجات داده و تجهیزات پزشکی مورد نیاز و ژنراتور های برق را برای ادامه فعالیت آن ارسال کنند.

در این بیانیه آمده است: وضعیت در بیمارستان شهدای الاقصی فاجعه بار و بسیار خطرناک است و ما خواستار توقف فوری نسل کشی غیرنظامیان فلسطینی هستیم.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین بیان کرد: حمله متجاوزان به غیرنظامیان و کودکان و زنان و در اردوگاه النصیرات و مناطق مرکزی غزه را به شدت محکوم می کنیم و اشغالگران و دولت آمریکا را مسیول این جنایت هولناک که خون ده ها فرد بی گناه ریخته شد، می دانیم. ما از جامعه جهانی و همه نهاد های بین المللی می خواهیم رژیم صهیونیستی را برای توقف حملات و جنایات وحشیانه خود تحت فشار قرار دهند و جلوی ادامه نسل کشی ملت فلسطین در نوار غزه را بگیرند.

شهید و زخمی شدن 610 نفر در جنایت هولناک النصیرات

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید و زخمی شدن 610 نفر در جنایت هولناک النصیرات" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید و زخمی شدن 610 نفر در جنایت هولناک النصیرات"، کلیک کنید.