سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب به خرید کالاهای اساسی اقدام کنند

سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب به خرید کالاهای اساسی اقدام کنند

کوبار/اردبیل مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: پس از اعلان اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تصور اینکه طرح محدود به 17 بهمن و یا دهه فجر است، موجب بروز ازدحام در برابر برخی فروشگاه ها و سردرگمی برخی شهروندان به ویژه در اردبیل شده است که انتظار می رود سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب نسبت به خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند.

بهروز رحیم زاده در گفت وگو با کوبار در خصوص «طرح فجرانه» گفت: مبلغ 2 میلیون و 200 هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید 11 قلم کالای اساسی در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی شارژ شده است.

وی افزود: بر اساس این طرح مبلغ فوق به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است تا افراد واجد شرایط تا سه ماه آینده می توانند با مراجعه به فروشگاه های مجاز نسبت به انجام خرید اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تاکید کرد: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی سه ماهه است و کارت های سرپرستان خانوار بر اساس آن در تاریخ هفدهم هر ماه شارژ خواهد شد.

وی عنوان کرد: پس از اعلان اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تصور اینکه طرح محدود به 17 بهمن و یا دهه فجر است، موجب بروز ازدحام در برابر برخی فروشگاه ها و سردرگمی برخی شهروندان به ویژه در اردبیل شده است که انتظار می رود سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب نسبت به خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: طرح ملی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر با اولویت خانوار دهک های اول تا هفتم از 17 بهمن ماه آغاز شده است و تا 17 اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.

رحیم زاده گفت: در طرح فجرانه یک سبد 11 قلمی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم مرغ و حبوبات برای تامین حداقل کالری، پروتیین، ریزمغذی و ویتامین های لازم برای هر فرد با قیمت های مبنای سال 1401 انتخاب شده و مابه التفاوت آن قیمت ها با قیمت روز (1402) از محل یارانه جدید دولت تامین خواهد شد.

پایان خبر کوبار

سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب به خرید کالاهای اساسی اقدام کنند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب به خرید کالاهای اساسی اقدام کنند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب به خرید کالاهای اساسی اقدام کنند"، کلیک کنید.