رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می کند؟

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می کند؟

آفتاب نیوز :

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور ـ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ـ که توسط مقامات ارشد ارمنی و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران استقبال شد، طی ضیافت شامی در سفارت جمهوری اسلامی ایران به بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات و مسایل فرهنگی پرداخت.

در جریان این سفر که نشان دهنده حسن نیت و علاقمندی به تعمیق روابط فرهنگی بین دو کشور است، قرار است تفاهم نامه ای برای استحکام بخشیدن به همکاری های فرهنگی و هنری امضا شود. پاپویان (رییس مرکز امور بین الملل و دیاسپرای وزارت فرهنگ ارمنستان) نیز ابراز امیدواری کرد که این سفر به تحکیم و گسترش روابط فرهنگی دوجانبه منتهی شود.

 بنا بر اعلام این خبر در مدت اقامت حجت الاسلام و المسلمین ایمانی پور در ارمنستان قرار است  که با اسقف اعظم کلیسای جامع آچمیادزین، وزیر فرهنگ، علوم و ورزش ارمنستان و معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگوهایی داشته باشد.

این سفر همچنین شامل دیدار با رییس دانشگاه دولتی ایروان و ملاقات با اساتید و دانشجویان رشته ایران شناسی و زبان و ادبیات فارسی می باشد و انتظار می رود که به توسعه همکاری های دانشگاهی و فرهنگی بین دو کشور کمک کند.

با امضای برنامه های مبادلات فرهنگی میان ارمنستان و ایران دو کشور در انتظار فرصت های جدید برای ارتباطات عمیق تر و مبادله تجربیات در زمینه های فرهنگی، زبانی، هنری و آموزشی هستند.

در این سفر، حمید مصطفوی (مدیر کل اداره کل مبادلات فرهنگی سازمان های بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) و حسین دیوسالار (مشاور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور را همراهی می کنند.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می کند؟

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می کند؟" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می کند؟"، کلیک کنید.