راه رسیدن به سعادت در گرو وحدت و همدلی است – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان

راه رسیدن به سعادت در گرو وحدت و همدلی است - خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار کوبار، حجت‌الاسلام سید محمد سادات صبح چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی برنامه‌های هفته وحدت اظهار کرد: به دلیل هم‌افزایی برنامه‌های هفته وحدت این جلسه برگزار شده تا برنامه‌های در دست اقدام تشریح و اجرا شوند.

وی با بیان اینکه وحدت از اصول عقلانی برخواسته از فطرت انسان‌ها و از مسلمات دین اسلام محسوب می‌شود، افزود: هیچ قومی با نزاع ودرگیری به کمال وسعادت نرسیده و راه رسیده به سعادت در گرو وحدت و همدلی است.

وی بیان کرد: توحید و اعتقاد به پیامبران به ویژه وجود پیامبر مکرم اسلام، باور به معاد و عدالت از مبانی وحدت محسوب می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: زمینه‌های وحدت عملی در کردستان بی شمار است و از نامگذاری فرزندان به نام محمد تا ازدواج‌های تشیع و تسنن، حماسه اربعین حسینی، باور به مهدویت از زمینه‌های عملی وحدت در کردستان است.

حجت‌الاسلام سادات اذعان کرد: ادارات اکنون در تدارک برنامه‌های هفته وحدت هستند و همه برای برگزاری مراسم این ایام آماده‌اند.

وی اضافه کرد: از جمله برنامه‌های این ایام شامل «مهمانی امت احمد»، «یادواره شمس قریشی» و مراسم دف نوازی در استان است.

وی اذعان کرد: انتظار می‌رود همه ادارات برنامه ریزی مؤثری برای برگزاری برنامه‌های هفته وحدت داشته باشند.

راه رسیدن به سعادت در گرو وحدت و همدلی است – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راه رسیدن به سعادت در گرو وحدت و همدلی است – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راه رسیدن به سعادت در گرو وحدت و همدلی است – خبرگزاری کوبار | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.