تصویب ۲ رشته جدید مهندسی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

تصویب ۲ رشته جدید مهندسی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش ۲ رشته تحصیلی مهندسی پزشکی و مهندسی شیمی بیوتکنولوژی در مقطع دکتری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران موافقت کرد.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری کوبار، شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش ۲ رشته تحصیلی مهندسی پزشکی و مهندسی شیمی بیوتکنولوژی در مقطع دکتری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران موافقت کرد.

 یاسمین بیده، رئیس اداره تحصیلات تکمیلی و آموزش‌های تخصصی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در تشریح این خبر گفت: امسال شورای گسترش آموزش عالی با اضافه شدن دو رشته گرایش دکتری تخصصی شامل رشته مهندسی پزشکی و مهندسی شیمی- بیوتکنولوژی به رشته‌های تحصیلات تکمیلی سازمان موافقت کرد.

وی افزود: با اعلام اینکه از مهرماه سال جاری دانشجویان می‌توانند در این رشته‌ها تحصیل کنند، گفت: ‏ایجاد رشته‌های مذکور با تلاش و اهتمام مجموعه معاونت توسعه و فناوری اداره تحصیلات تکمیلی و آموزش‌های تخصصی، و در جهت سیاست‌های کلان توسعه رشته‌های نیازمحور صورت گرفته است. تاسیس این دو رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی هم مزیت و فرصتی برای تحصیل دانشجویان و هم زمینه‌ای برای توسعه علمی و فناوری حوزه مورد نیاز خواهد بود.

در این رابطه نیز میردامادی معاونت تحقیقات کاربردی و توسعه فناوری ضمن تبریک کسب این موفقیت به خانواده سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران اظهار امیدواری کرد با اهتمام جمعی و توسعه مقاطع تحصیلات تکمیلی شاهد رشد و اعتلای کیفیت علمی و آموزشی و رشد شاخص‌های پژوهشی سازمان در رشته‌های مذکور باشیم.

تصویب ۲ رشته جدید مهندسی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصویب ۲ رشته جدید مهندسی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصویب ۲ رشته جدید مهندسی در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران"، کلیک کنید.