ترخیص خودرو‌های توقیفی کشف حجاب در تهران

ترخیص خودرو‌های توقیفی کشف حجاب در تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سردار دلاور القاصی‌کوبار پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: خودرو‌هایی که به علت کشف حجاب در پارکینگ توقیف شده و یا اخطار توقیف دریافت کرده‌اند، مالکان می‌توانند با در دست داشتن سند مالکیت خودرو برای ترخیص و رفع توقیف خودروی خود در هفته فراجا به پلیس امنیت مراجعه کنند.

وی افزود: طرح بخشودگی ترخیص خودرو‌ها به مناسبت هفته فراجا است و شامل خودرو‌های توقیف شده در پارکینگ و و خودرو‌هایی که اخطار توقیف دریافت کرده‌اند خواهد بود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: در این طرح خودرو‌هایی که در هفته فراجا توقیف می‌شوند به صورت روزانه با مراجعه به پلیس امنیت شامل طرح بخشودگی می‌شوند.

سردار القاصی کوبار با اشاره به اقدامات پلیس افزود: در ۶ ماه نخست امسال با کاهش ۳۴ درصدی سرقت روبرو بودیم و در بخش تصادفات نیز با کاهش ۳۴ درصدی رتبه مناسبی را داشتیم.

سردار القاصی کوبار یادآور شد: در پاکسازی و جمع آوری معتادان و فروشندگان مواد مخدر، نیروی انتظامی با تلاش‌های صورت گرفته در راستای برقراری نظم و امنیت موفق به افزایش ۲۱ درصدی جمع آوری و ساماندهی معتادان و ۲۲ درصد افزایش برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر را انجام داده است.

وی با اشاره به جمع آوری اتباع غیرمجاز تاکید کرد: درباره طرد اتباع بیگانه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران رشد ۵ درصدی داشته که رتبه ۳ کشور را در این راستا کسب کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: در هفته فراجا ۵ ساختمان پلیس شامل دو کلانتری در پیشوا و پاکدشت و یک ساختمان در دماوند و همچنین ساختمان پلیس فتا و کانون بازنشستگان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

ترخیص خودرو‌های توقیفی کشف حجاب در تهران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ترخیص خودرو‌های توقیفی کشف حجاب در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ترخیص خودرو‌های توقیفی کشف حجاب در تهران"، کلیک کنید.