بادامکی: اشتباه کردیم قانون را رعایت کردیم/ قانون سقف بودجه دیگر به درد ما نمی‌خورد

بادامکی: اشتباه کردیم قانون را رعایت کردیم/ قانون سقف بودجه دیگر به درد ما نمی‌خورد

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: از روز اول به ما گفتند که قانون سقف بودجه حتما اجرا می‌شود و کوتاهی صورت نمی‌گیرد و ما نیز بر اساس آن در بازار نقل و انتقالات شرکت کردیم و چند بازیکن خود را از دست دادیم.

به گزارش کوبار، حسین بادامکی، معاون در آخرین تمرین سرخپوشان پیش از سفر به عربستان گفت: بازیکنان جدید به ما اضافه شدند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. مقداری ناهماهنگی وجود دارد اما سعی می‌کنیم با دست پر باز گردیم. از روز اول به ما گفتند که قانون سقف بودجه حتما اجرا می‌شود و کوتاهی صورت نمی‌گیرد و ما نیز بر اساس آن در بازار نقل و انتقالات شرکت کردیم و چند بازیکن خود را از دست دادیم. در فاصله چند ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات و اعلام لیست آسیایی این اتفاق عجیب بود. برخی تیم‌ها یارگیری می‌کردند ولی نمی‌توانستند ثبت کنند که در آخرین لحظات اجازه این را دادند. ضمن اینکه هنوز درآمدی از بازی‌های آسیایی کسب نشده است و این جای سوال را بیشتر می‌کند.

بادامکی درباره دریافت پاداش حضور در فینال آسیا اظهار کرد: خیلی سخت است ولی ما هنوز پولی دریافت نکردیم اما زمانی که در بازی‌های آسیایی قرار داریم از طریق مکاتباتی که داشتیم خود AFC برخی هزینه‌ها را پرداخت می‌کند.

معاون باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات مدیرعامل استقلال مبنی بر مثبت‌دانستن افزایش سقف بودجه گفت: این صحبت‌ها منطقی نیست. آنها بر اساس اطلاعاتی که داشتند خرید کردند و می‌دانستند که این اتفاق روز آخر خواهد افتاد وگرنه زمانی که سقف بودجه محدودی دارید، خرید بازیکن هزینه اضافی است. شواهد نشان می‌دهد با علم به اینکه می‌دانستند سقف افزایش پیدا می‌کند بازیکن خریدند.

بادامکی درباره وضعیت اوستون ارونوف، بازیکن ازبکستانی پرسپولیس، هم گفت: به ما گفتند که شنبه ان‌شاءالله مشکلش حل می‌شود ولی هنوز کتبی چیزی به ما اعلام نشده است.

«سال گذشته یحیی گل‌محمدی اعتقاد داشت که در بحث سقف بودجه سر پرسپولیس کلاه رفته است،.امسال هم گویا این اتفاق افتاده است، این را قبول دارید؟» معاون باشگاه پرسپولیس به این سوال خبرنگار کوبار اینگونه پاسخ داد: مساله این است که ما اشتباه کردیم که به قانون عمل کردیم و اکنون زیر فشار هواداران خود هستیم. می‌دانید که از روز اول نقل و انتقالات مورد انتقاد هواداران خود قرار گرفتیم. وقتی لیست پر است این قانون دیگر به درد ما نمی‌خورد. آقای گاریدو نیز این را می‌داند.

او درباره وضع سینا اسدبیگی گفت: او هنوز در لیست ما قرار دارد و باید با او توافق کنیم. بازیکن خوبی است ولی ناچار شدیم که در زمان نامناسبی با او قطع همکاری کنیم. بعد از دو بازی که انجام داد، آقای گاریدو این تصمیم را گرفت. شخصا به او علاقه دارم اما به‌ناچار باید یکسری صحبت‌ها را با بازیکن انجام دهم؛ چرا که نماینده باشگاه هستم.

بادامکی درباره جذب بازیکن جدید گفت: اگر آقای اسدبیگی از ما جدا شود و آقای گاریدو بازیکن بخواهد، ما این اقدام را انجام می‌دهیم. هواداران انتظار زیادی دارند اما تیم خوبی داریم و شرایط ما نسبت به سال گذشته بهتر است. ۷۰ درصد تیم ما تغییر کرده و طبیعتا به این زودی نمی‌توانیم به هماهنگی آرمانی برسیم. امیدوارم سهمیه بزرگسال هم اضافه شود. هواداران کمک کنند تا ان‌شاءالله پرسپولیس به موفقیت برسد.

او همچنین افزود: سروش رفیعی از بازیکنان خوب ماست و دوست دارد بازیکن کناری او هم خوب بازی کند. اصلا این صحبت نبوده که آقای رفیعی بخواهد بازیکن معرفی کند چون اصلا او در این موضوعات دخالت نمی‌کند و ما نیز بر اساس نظر سرمربی جلو می‌رویم. هنوز درباره سوختن سهمیه به ما نامه کتبی نزده‌اند.

پایان خبر کوبار

بادامکی: اشتباه کردیم قانون را رعایت کردیم/ قانون سقف بودجه دیگر به درد ما نمی‌خورد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بادامکی: اشتباه کردیم قانون را رعایت کردیم/ قانون سقف بودجه دیگر به درد ما نمی‌خورد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بادامکی: اشتباه کردیم قانون را رعایت کردیم/ قانون سقف بودجه دیگر به درد ما نمی‌خورد"، کلیک کنید.