ارتش رژیم صهیونیستی به زودی درباره عملکرد خود در عملیات طوفان الاقصی تحقیق می کند

ارتش رژیم صهیونیستی به زودی درباره عملکرد خود در عملیات طوفان الاقصی تحقیق می کند

ارتش رژیم صهیونیستی از هفته آتی تحقیقاتی را درباره عملکرد خود در عملیات طوفان الاقصی آغاز خواهد کرد.

به گزارش کوبار، هرتزی هالوی، رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت هفته آتی تحقیقاتی درباره حمله هفتم اکتبر جنبش حماس و عملکرد این ارتش در روز حمله و روزهای بعد از آن آغاز شود.

به گزارش خبرگاری معا فلسطین، این تحقیقات داخلی خواهد بود و در تمامی زیرشاخه های نظامی تحت فرماندهی فرماندهان ارشد انجام خواهد شد.

همچنین نحوه آماده سازی نیروها و انتقال آنها به میدان های درگیری و استقرارشان و نیز شیوه جنگیدن آنها مورد تحقیق و بررسی قرار خواهد گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه رسمی تاکید که از زمان آغاز حملات به نوار غزه در هفتم اکتبر تاکنون 557 تن از نیروهایش را از دست داده که 221 تن از آنها در عملیات زمینی در داخل غزه کشته شدند.

«ایهود المرت» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در گفت وگو با تلویزیون این رژیم تاکید کرد که «اسراییل» در هفتم اکتبر 2023 بزرگترین شکست تاریخ خود را متحمل شد و دولت از این تاریخ با دروغ پردازی، لاف زنی و وعده هایی که امکان اجرایی شدن آنها وجود ندارد تلاش می کند این شکست را فراموش کنیم.

تعداد شهدای غزه در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر تاکنون به 30 هزار تن نزدیک شده و علاوه بر آن حدود 69 هزار تن دیگر نیز زخمی شدند و ساختمان ها و زیرساخت های شهری نیز به شدت آسیب دیدند.

پایان خبر کوبار

ارتش رژیم صهیونیستی به زودی درباره عملکرد خود در عملیات طوفان الاقصی تحقیق می کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارتش رژیم صهیونیستی به زودی درباره عملکرد خود در عملیات طوفان الاقصی تحقیق می کند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارتش رژیم صهیونیستی به زودی درباره عملکرد خود در عملیات طوفان الاقصی تحقیق می کند"، کلیک کنید.