آخرین مهلت ثبت‌نام در رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری‌های نوین و هوشمندساز پلیس

آخرین مهلت ثبت‌نام در رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری‌های نوین و هوشمندساز پلیس

سومین رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری‌های نوین و هوشمندساز پلیس از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی مهرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش کوبار، رویداد معرفی نیازهای فناورانه حوزه نیروی انتظامی با هدف به‌هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری‌های نوین و هوشمندساز پلیس روز یکشنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ با همکاری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، محورهای این رویداد شامل کلان داده، تحویل داده، رایانش ابری، امنیت سایبری، شبیه‌سازها، دفاع سایبری، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، الکترونیک و مراقبت و ارتباطات سیار و سلولار است. 

شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به شرکت در این رویداد می‌توانند برای ثبت‌نام تا حداکثر روز شنبه، ۷ کوبار ماه امسال به سامانه غزال به نشانی http://ghazal.inif.ir مراجعه کنند. 

همچنین حضور در این رویداد برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://evnd.co/YZeaj  برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۶۶۵۳۹۷۳۴ تماس بگیرند.

رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری‌های نوین و هوشمندساز پلیس، فرصتی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه این حوزه با حضور شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و مراکز دانشگاهی است.

پایان خبر کوبار

آخرین مهلت ثبت‌نام در رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری‌های نوین و هوشمندساز پلیس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین مهلت ثبت‌نام در رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری‌های نوین و هوشمندساز پلیس" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین مهلت ثبت‌نام در رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری‌های نوین و هوشمندساز پلیس"، کلیک کنید.