مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در سوگ رییس جمهور شهید

مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در سوگ رییس جمهور شهید

مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران با برپایی مراسمی در نمازخانه برج سپهر این بانک در رثای رییس جمهور شهید به سوگ نشستند.

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری کوبار، همزمان با شهادت جانسوز خادم الرضا علیه السلام، رییس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر، آیت الله سیدابراهیم رییسی، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان شهید، مراسم ویژه ای با حضور محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات ایران، یاسر مرادی و مهدی اقبالی راد اعضای هییت مدیره و سایر مدیران ارشد بانک صادرات ایران در نمازخانه برج سپهر این بانک برگزار شد.

 

3R7A9350.JPG

در این مراسم که با استقبال گسترده کارکنان بانک در غم از دست دادن رییس جمهور مردمی و دلسوز همراه بود، حجت الاسلام علی سعیدیان با سخنانی پیرامون ابعاد شخصیتی رییس جمهور شهید آیت اله سید ابراهیم رییسی و همچنین جایگاه ویژه امام ریوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام در غنا بخشیدن به فرهنگ غنی مکتب انسان ساز تشیع، ویژگی اصلی مردم ایران را استقلال طلبی عنوان کرد و تحریم های ظالمانه غرب علیه مردم مظلوم ایران را از جمله راهبردهای ننگین آنها برای فشار بر مردم ایران دانست.

 

3R7A9334.JPG

این مراسم با قرایت آیات نورانی قرآن کریم توسط حسین فردی، قاری ممتاز و بین المللی کشورمان همراه بود و با مرثیه سرایی حاج محمد کریمی به اتمام رسید.

مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در سوگ رییس جمهور شهید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در سوگ رییس جمهور شهید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در سوگ رییس جمهور شهید"، کلیک کنید.